×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در هشت ماهه اخیر سالجاری بیش از 96هزار و پانصد سند تعهدات کوتاه مدت در شعب تامین اجتماعی گیلان صادر شده که دوسوم آن مربوط به مقرری بیمه بیکاری است.

به گزارش خزرنگار ؛ علی حسین نژاد در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه انواع کمک هزینه ها و غرامتها در زیرگروه تعهدات کوتاه مدت سازمان از جمله خدمات ارائه شده به جامعه هدف از سوی این سازمان ،افزود : در سطح ۲۸ شعبه تامین اجتماعی گیلان لغایت آبان ماه سالجاری افزون بر ۹۶۵۰۰ فقره سند تعهدات کوتاه مدت صادر گردیده و بابت ارائه تعهدات آن مبلغ ۲۵۷ میلیارد تومان پرداخت شده است .

وی با اشاره به اینکه غرامت ایام بیماری با 17هزار 143فقره و هزینه تعهداتی ۳۱/۷ میلیارد تومان یکی از بزرگترین تعهدات این بخش است اظهار داشت : کمک هزینه بارداری با 3هزار و 457مورد و پرداخت ۱۰/۵ میلیارد تومان تعهدات نیز در ردیف بعدی قرار دارد .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در بخش دیگری از این گزارش ، با تاکید بر اینکه مقرری بیمه بیکاری حدود ۸۰۰۰ نفر در این مدت با صدور ۶۳هزار و ۷۴۷ سند و پرداخت مبلغی در حدود ۲۰۵ میلیارد تومان بزرگترین تعهد کوتاه مدت را شامل میگردد اظهار داشت این تعهد قریب به دو سوم اسناد صادره و حدود ۸۰ درصد از هزینه های تعهداتی این حوزه را در بر میگیرد .

علی حسین نژاد همچنین از پرداخت ۴/۷ میلیارد تومان کمک هزینه وسایل کمک پزشکی در قالب ۱۰۳۷۷ فقره اروتز و پروتز در این مدت خبر داد و افزود: پرداخت یک هزار و ۲۲۹ مورد پاداش ازدواج با رقم ۳/۸ میلیارد تومان و ۶۲۰ فقره کمک هزینه کفن و دفن با مبلغ ۱/۴ میلیارد تومان از دیگر تعهدات کوتاه مدت ارائه شده به جامعه هدف و مشمولین میباشد

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد