×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: جهت کاهش مشکلات حوزه برق در سال جدید ، لازم است از تمامی ظرفیت های موجود برای توسعه فرهنگ مدیریت مصرف استفاده کنیم.

به گزارش خزرنگار ؛ بهمن داراب زاده در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت برق در تمام ابعاد توسعه و لزوم مدیریت مصرف این انرژی ارزشمند ، گفت: در راستای مدیریت مصرف انرژی باید از تمامی ابزارهای ارتباط جمعی بهره مند شد.

وی اطلاع رسانی در خصوص محتوای تعرفه های برق به شهروندان را گامی موثر در استفاد بهینه از برق دانست و افزود: کاهش قابل توجه نزولات جوی، خشکسالی و کاهش ذخیره منابع آبی تولید برق، روند سریع رشد بار و  همچنین مصرف بالای تجهیزات سرمایشی در سال آتی نیز می تواند صنعت برق را با چالش تامین انرژی در زمان پیک مواجه کند.

وی تصریح کرد: جهت کاهش مشکلات حوزه برق در سال جدید ، لازم است از تمامی ظرفیت های موجود استفاده و فرهنگ مدیریت مصرف را اشاعه دهیم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان تدوین بسته های فرهنگ و تولید محتوا با رویکرد مصرف بهینه را موضوعی کارآمد برای اهالی فرهنگ و رسانه خواند و از فعالان این بخش خواست برای اعتلای ایران اسلامی به امر توسعه فرهنگی به ویژه در حوزه منابع تجدیدپذیری همچون انرژی تلاشی مضاعف داشته باشند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد