×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

در پی انتشار خبر کذب از پیرزن نیازمند رشتی در فضای مجازی مبنی بر عدم همکاری دستگاه های حمایتی ، کمیته امداد امام خمینی گیلان جوابیه ای منتشر کرد.

به گزارش خزرنگار ؛ متن جوابیه کمیته امداد امام خمینی گیلان به این شرح است:

سلام علیکم؛

پیرو فیلم منتشر شده از پیرزنی محترم به نام سرکار خانم زهرا غلام پور آج بیشه و خطاب به کمیته امداد امام خمینی(ره) در پایگاه خبرگزاری خزرآنلاین، بدین وسیله به استحضار می‌رساند نامبرده خانمی ۶۶ ساله و مطلقه است که به همراه فقط یک فرزند (پسر ۴۰ ساله مجرد) خود در یک منزل استیجاری با ودیعه ۴۰ میلیون ریال و اجاره ماهیانه ۷ میلیون ریال زندگی می گذراند، در حالی که در مصاحبه ذکر شده ایشان سه فرزند دارد که اینگونه نیست  و سایر فرزندان ایشان نیز (سه دختر و دو پسر ) متأهل هستند.

 

نامبرده از مددجویان معزز تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) است که از تمامی خدمات این نهاد مقدس اعم از مستمری، بسته های معیشتی، مساعدت های درمانی و … بهره مند می گردد. علاوه بر خدمات رایج و عمومی برای تمامی مددجویان گرانقدر، اهم کمک های صورت گرفته برای ایشان بدین شرح می باشد:

پرداخت وام کارگشایی به مبلغ ۵۰ میلیون ریال در سال ۱۳۹۸

پرداخت مبلغ ۹/۱۰۰/۰۰۰ ریال کمک هزینه اجاره منزل و کمک مالی بلاعوض در سال ۱۳۹۹

پرداخت مبلغ ۸/۰۰۰/۰۰۰ ریال کمک هزینه اجاره منزل و ۵/۳۰۰/۰۰۰ ریال کمک معیشتی در سال ۱۴۰۰

ضمناً با توجه به مشکلات نامبرده برای پرداخت اجاره مسکن، پرداخت 20 میلیون ریال به صورت بلاعوض و 20 میلیون تومان وام قرض الحسنه بدون ضامن در دستور کار قرار گرفته است.

همچنین اقدامات لازم درخصوص مشاوره شغلی به منظور بهره مندی از وام خوداشتغالی برای فرزند مددجو و همچنین ایجاد شغل خانگی برای مددجو انجام گردیده و قول حمایت های لازم داده شده که تا کنون تمایلی از سوی این عزیزان اعلام نشده است.

در پایان با توجه به بهره مندی از ظرفیت مراکز نیکوکاری و تسریع در ارائه خدمات، پرونده نامبرده به مرکز نیکوکاری محل سکونت ایشان تحویل داده شده و خدمات مربوطه مستمراً انجام می گیرد.

لازم به توضیح اینکه چندی قبل کلیپ مذکور در رسانه های دیگر منتشر گردید و با توجه به عدم خطاب مستقیم به کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، به صورت تلفنی گزارش لازم برای خبرگزاری های محترم ارائه شد. کمیته امداد امام خمینی(ره) محضر تمامی مردم شریف و خیّر استان اعلام می دارد همچنان بر حفظ شأن و کرامت مددجویان تأکید داشته و از معرفی مشخصات ولی نعمتان این نهاد به افراد غیر خودداری می نماید و امید است این نکته کمافی السابق مدّنظر تمام عزیزان اصحاب رسانه قرار گیرد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد