×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳  
true
false

مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌وپرورش با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تاریخ برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی به روز جمعه ۹ تیر ۱۴۰۲ تغییر یافت.

به گزارش خزرنگار ؛ مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌وپرورش با صدور اطلاعیه‌ای از تغییر تاریخ آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: در پاسخ به درخواست مکرر جمعی از دانش آموزان و اولیا برای ایجاد فرصت مجدد ثبت نام در آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، بنابر تصمیم ستاد آزمون مقرر شد سامانه ثبت‌نام روز یکشنبه ۱۰ و دوشنبه ۱۱ اردیبهشت برای ثبت نام از جاماندگان و واریز وجه آن تعداد از ثبت نام کنندگان که تاکنون موفق به پرداخت وجه ثبت‌نام نشده‌اند، فعال شود.

مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌وپرورش تاکید کرده است که این آخرین تاریخ تمدید برای ثبت نام از جاماندگان و واریز وجه آن تعداد از ثبت‌نام‌کنندگان که تاکنون موفق به پرداخت وجه ثبت نام نشده ‌اند، است. پرداخت نکردن وجه به منزله انصراف از ثبت‌نام است.

براساس این اطلاعیه، تاریخ برگزاری آزمون مدارس ورودی مدارس نمونه دولتی از تاریخ ۸ تیر به روز جمعه ۹ تیر ۱۴۰۲ تغییر یافته است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد