×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان با اشاره به افزایش ۳دستگاه لیفتراک به تجهیزات مجتمع بندری انزلی گفت: کمبود لیفتراک جهت چیدمان پالت‌های صادراتی درون خن کشتی برطرف شد.

به گزارش خزرنگار ؛ حسین یونسی در جمع خبرنگاران از ارتقای تجهیزات عملیات تخلیه و بارگیری کالا در مجتمع بندری انزلی خبرداد و اظهار کرد: ۳ دستگاه لیفتراک توسط ترمینال اپراتور مجتمع بندری انزلی خریداری و به تجهیزات این مجتمع افزوده شد. هدف از تامین تجهیزات یاد شده بهبود شاخص‌های عملیاتی و نرم بارگیری کالاهای صادراتی و در مجموع افزایش رضایتمندی صاحبان کالا می‌باشد.

وی با بیان اینکه تسریع در عملیات بارگیری کالاهای مذکور موجب کاهش مدت ماندگاری کشتی‌های حامل کالاهای صادراتی می‌شود، افزود: این عوامل افزایش ظرفیت ناوگان تجاری را به سبب افزایش سفر کشتی‌ها به دنبال دارد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به اینکه تجهیزات بندری نقش مهمی را در افزایش بهره‌وری عملیات بندری ایفا می‌کند، تصریح کرد: بروزرسانی تجهیزات بندری از اهداف مهم اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان می‌باشد.

یونسی از جمله مشکلات بندر در گذشته کمبود لیفتراک جهت چیدمان پالت‌های صادراتی درون خن کشتی دانست و خاطرنشان کرد: این کمبود به موجب خرید و ورود این تجهیزات برطرف شد.

خَن اتاقکی است در ته بدنه یک کشتی یا قایق که در آن آب جمع می‌شود تا بعداً بتوان آن را به بالا پمپ کرد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد