×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی به‌منظور پیگیری امور سلامت مردم با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خزرنگار ؛ دکتر مهرداد گودرزوند چگینی نماینده مردم رودبار و نائب رئیس اول کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، به‌منظور پیگیری امور سلامت مردم و همچنین تصویب، اصلاح و بازنگری در برخی از قوانین مرتبط با نظام سلامت، با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این نشست، درخصوص برنامه هفتم توسعه کشور، راهبردهای نظام سلامت در برنامه هفتم، الزامات قانونی و اجرایی این برنامه و همچنین پیشنهاد‌هایی در خصوص بازنگری در تدوین و تصویب قوانین مرتبط با تغییرات سن بازنشستگی، بیمه تأمین اجتماعی و سلامت همگانی گفت‌وگو و تبادل‌نظر شد.
احداث و راه‌اندازی بخش دیالیز بیمارستان حضرت ولی‌عصر (عج) رودبار، تأمین و راه‌اندازی دستگاه DC شوک در بیمارستان رستم‌آباد، توسعه تجهیزات سرمایشی در مراکز بهداشتی و درمانی رودبار و همچنین تأمین بخشی از نیروی انسانی موردنیاز حوزه بهداشت و درمان شهرستان از دیگر موضوعاتی بود که در نشست مشترک نماینده رودبار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان مورد طرح و بررسی قرار گرفت.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد