×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تداوم روند کاهشی بستری های کرونایی در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر هشت بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی گیلان بستری هستند.

به گزارش خزرنگار ؛ فردین مهرابیان در تشریح این خبر با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در گیلان اظهار کرد: در حال حاضر هشت بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی گیلان بستری هستند.آخرین آمار کرونا در ایران، ۲ تیر ۱۴۰۲: فوت ۱ نفر در شبانه روز گذشته /  شناسایی ۹ بیمار جدید کرونایی | سایت انتخاب

وی با اشاره به اینکه طی شبانه روز گذشته چهار بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی گیلان بستری شدند، افزود: وضعیت دو نفر از بیماران بدحال گزارش شده است.

مهرابیان تصریح کرد: سه بیمار مبتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته برای دریافت درمان ویژه‌تر به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های گیلان منتقل شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ادامه داد: طی این مدت نیز پنج بیمار کرونایی پس از درمان با تشخیص پزشک معالج از مراکز درمانی استان مرخص شدند.

وی بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تاکید کرد و ادامه داد: در صورت رعایت پروتکل‌ها توسط شهروندان به زودی با شیوع این بیماری خداحافظی خواهیم کرد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد