×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی از روند اجرای پروژه ملی راه آهن سراسری به بندر کاسپین و دو واحد سرمایه گذاری بخش خصوصی بصورت میدانی بازدید کرد.

به گزارش خزرنگار ؛ اکبر نیازی به همراه جمعی از معاونان سازمان منطقه آزاد انزلی از روند اجرای چند پروژه در دست اجرا بازدید کرد.

در جریان این بازدید، پروژه اتصال ریل به مجتمع بندری کاسپین بعنوان طرحی ملی مورد بازدید قرار گرفت.

هم اکنون فرایند آماده‌سازی بستر جهت ریل‌گذاری در محدوده فنس کشی شده بندر کاسپین از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی در حال اجرا است.

سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی همچنین از مجموعه پارک آبی و شهربازی سرپوشیده واقع در منطقه آزاد بازدید کرد. این پروژه بزرگترین مجموعه تفریحی آبی شمال کشور بوده که با سرمایه‌گذاری ۴۳۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی داخلی همراه با سرمایه‌گذاری ایرانیان مقیم خارج از کشور و رعایت استانداردها و شاخص‌های بین المللی در فضایی به مساحت ۷ هزار متر مربع و با زیر بنای بیش از ۲۳۰۰۰ مترمربع در فاز تجارت و گردشگری منطقه ساخته می‌شود.

سومین پروژه که در جریان این بازدید مورد نظارت قرار گرفت، احداث هتل پنج ستاره منطقه آزاد انزلی بود. این هتل در زمینی به مساحت ۷۰۰۰ متر در حال ساخت بوده و این طرح از شمال دید کامل به دریا و نوار ساحلی و مارینا و در مجاورت پارک آبی قرار گرفته است.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد