×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳  
true
false

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان از افتتاح یک ایستگاه آتش نشانی از محل اعتبارات داخلی شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان خبر داد.

به گزارش خزرنگار ؛ در چهارمین روز از دهه فجر مهدی محبوبی در جمع خبرنگاران ، دهه فجر را فرصتی مغتنم برای بیان دستاوردهای انقلاب دانست و تصریح کرد: آنچه که امروز بعنوان نقطه قوت جمهوری اسلامی ایران قلمداد می شود ، تلاش و همت مردم و مسئولان برای تحقق توسعه پایدار است.

وی صنعت را رکن مهم اقتصادی خواند و افزود: در کنار توسعه اقتصاد ، بسترسازی برای صیانت از چرخه تولید اهمیت دارد که در این میان بخش هایی همچون ایستگاه آتش نشانی ، خود دیواره ای حفاظتی برای حفظ اقتصاد است.

رییس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان از افتتاح یک ایستگاه آتش نشانی با یک دستگاه خودرو ایسوزو ۸ تن در فضایی به مساحت ۶۰ متر با اعتبار ۴۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان خبر داد و افزود: عملیات احداث این ایستگاه از سال گذشته آغاز شده بود.

محبوبی از آینده روشن و توسعه فضای کسب و کار در قالب شهرک های صنعتی خبر داد و گفت: این مهم با همکاری دولت و بخش خصوصی فراهم می شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true