×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
true
false

فردا خورشید با معرفی منتخب مردم همین دیار طلوع می‌کند ، آنگاه فصل دوستی و تعامل در خانه امن و پر افتخارمان آنهم با غرور و تعصب ملی آغاز می‌شود.

به قلم : حدیثه فلاح کریمی، کارشناس حوزه رسانه و اطلاع‌رسانی

فارغ از هر نتیجه حاصل مشارکت حداکثری مردم در جریان انتخاب رئیس جمهور فریاد بلند ایران دوستی یکایک افرادیست که دشمن با هزار نیرنگ برای یاس آنان نقشه کشیده و اتاق‌ها که چه عرض ، شهرک های فکر طراحی کرده است .

بدخواهان این روزها تلاش بسیار کردند تا به اثبات برسانند تفکرات و خط مشی جمهوری اسلامی ایران پوسیده است و مردم برای ناسازگاری قد علم کردند ، اما صفوف پیر و جوان پشت درب شعبه های اخذ رای آنهم قبل از آغاز رسمی رای گیری چیز دیگری را نشان می دهد.

لبخند و شور انتخابات چیزی نیست که بتوان با سیاه نمایی آن را پنهان کرد ، واقعا دستان لرزان مادر و پدر شهیدی که امروز کمر خمیده و نحیف اما شناسنامه به دست برای ادامه راه و آرمان دسته گل نثار کرده خود به انقلاب آمده اند را چگونه باید ممیزی کرد؟!

امروز نقطه غرور و افتخار نه تعدد و نه جنسیت حاضر برای مشارکت پای صندوق های رای شهر و روستا، بلکه وطن دوستی و نگرانی یک ملت برای فردای سرزمین مان ایران است.

اصلاً این روزها هر خانه یک ایران است ، چنانکه گاهی عقیده فرزند برای رئیس جمهور آینده شماره ۲۲ یا ۴۴ و انتخاب و مصلحت اندیشی پدر و مادر برعکس آن است ؛ در نهایت چه زیباست اتحاد برای پایداری شعار ” ایران همیشه مستدام “

امروز و این انتخاب تا ساعاتی دیگر تمام می‌شود و فردا خورشید با معرفی منتخب مردم همین دیار طلوع می‌کند ، آنگاه فصل دوستی و تعامل در خانه امن و پر افتخارمان آنهم با غرور و تعصب ملی آغاز می‌شود.

یاد مصطفی رحماندوست شاعر ترانه ” خانه ما ” در کتاب فارسی دوم دبستان هم سبز که میهن دوستی را از کودکی در خاطرمان نقش بست.

خوب و عزیزی

ایران زیبا

پاینده باشی

ای خانه ما

من دوست هستم

با شهرهایت

با کوه و دشتت

با نهرهایت

خورشید اسلام

یک بار دیگر

تابیده از تو

الله اکبر

در هر کجایت

خون شهیدان

پیوسته جاریست

ای خاک ایران

بر کوی و کوچه

بر دشتهایت

روئیده لاله

جانم فدایت

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد