×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

مدیرکل حج و زیارت گیلان : همزمان با آغاز ثبت نام قطعی از متقاضیان حج تمتع در کشور از ساعت ۱۰ صبح امروز در گیلان هم کار در دفاتر زیارتی آغاز شده ومتقاضیان می توانند ثبت نام خود را در چهار کاروان تدارک شده قطعی نمایند.

وحید اسکندری اظهار کرد: متقاضیان باید برای ثبت نام به سایت http://reserve.haj.ir مراجعه کرده و بعد از نام نویسی به بخش انتخاب کاروان رجوع کنند.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر چهار کاروان در استان گیلان تعیین شده است، افزود: اولویت با کسانی است که پیش ثبت نام را انجام و مبلغی پرداخت کرده بودند.

مدیر کل حج و زیارت گیلان ادامه داد: افراد باید هر چه سریعتر باید برای ثبت نام قطعی اقدام کنند زیرا فقط تا نهم اسفندماه مهلت دارند. در غیر اینصورت فرصت نام نویسی برای تکمیل ظرفیت باقیمانده به اولویت های بعدی و سایر متقاضیان داده می شود.

وی با بیان اینکه بر اساس آخرین اطلاعات ۴۰ درصد از ظرفیت ۴۴۶ نفری گیلان در اعزام به حج تمتع ثبت نام کرده اند، بیان کرد: اعزام کاروان های حج تمتع ۱۴۰۳ از نیمه دوم اردیبهشت آغاز می شود.

اسکندری عنوان کرد: ثبت نام کاروان های تمتع ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰ امروز ۶ شهریور همزمان با ولادت بقیه الله الاعظم حضرت مهدی (عج) در سراسر کشور آغاز شده و تاکنون بیش از ۴۲ هزار نفر ثبت نامشان را در کاروان خود را قطعی کرده اند و در گیلان هم حدود ۴۰ درصد رزرو خود را انجام داده اند.

سازمان حج و زیارت قبلا دارندگان اسناد حج تا پایان دی‌ماه ۱۳۸۶ را برای پیش ثبت‌نام فراخوانده بود.

تمام متقاضیان اعزام برای سفر حج تمتع سال ۱۴۰۳ باید دارای گذرنامه حداقل با تاریخ اعتبار ۲۰ آذر ۱۴۰۳ باشند. سهمیه حج ۱۴۰۳ جمهوری اسلامی ایران حدود ۸۲ هزار و ۵۰۰ نفر اعلام شده است.

اعزام زائران ایرانی به حج نیز از ۲۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ آغاز می‌شود. این سفر حدود ۳۰ روز طول می‌کشد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد