×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گفته رئیس سازمان چای، بر اساس مصوبه‌ی شورای قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی کشور، بهای خرید برگ سبز چای درجه یک از باغداران، ۱۸ هزار تومان و درجه دو، ۱۵ هزار تومان برای امسال مصوب شد که در مقایسه با سال گذشته به صورت میانگین ۳۰ درصد افزایش یافته است.
به گزارش خزرنگار، حبیب جهانساز رئیس سازمان چای کشور ظهر امروز با اشاره به تعیین قیمت خرید تضمینی چای در سال جاری اظهار کرد: بر اساس مصوبه‌ی شورای قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی کشور، بهای خرید برگ سبز چای درجه یک از باغداران، ۱۸ هزار تومان و درجه دو، ۱۵ هزار تومان برای امسال مصوب شد که در مقایسه با سال گذشته به صورت میانگین ۳۰ درصد افزایش یافته است.
وی با اشاره به آغاز قرارداد کارخانجات با سازمان چای گفت: از روز شنبه ۲۵ فروردین متن قرارداد با کارخانه‌های چایسازی در سامانه سازمان چای بارگذاری می‌شود و صاحبان کارخانه‌های چایسازی می‌توانند برای انعقاد قرارداد به سازمان چای مراجعه کنند.
رئیس سازمان چای کشور با اشاره به ملاک‌های انعقاد قرارداد با کارخانجات چای افزود: خوش حساب بودن کارخانه‌های چایسازی در پرداخت مطالبات پارسال چایکاران، یکی از ملاک‌های انعقاد قرارداد است.
جهانساز از پرداخت بیش از یک‌هزار میلیارد تومان از مطالبات چایکاران خبر داد و بیان کرد: تاکنون بیش از ۹۶ درصد از مطالبات پارسال چایکاران معادل یک‌هزار و ۷۸۰ میلیارد تومان پرداخت شده و بخش زیادی مطالبات باقیمانده هم تا زمان انعقاد قرارد داد وصول خواهد شد و به چایکاران پرداخت می‌شود.
وی با اعلام قدر الهسم کارخانجات چای‌سازی افزود: قدر سهم کارخانجات چایسازی برای خرید برگ سبز چای ۷۵ درصد و قدرسهم دولت ۲۵ درصد اعلام شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد