×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

مدیرکل بیمه سلامت گیلان خبر داد : برای زوجین نابارور که در سامانه بیمه سلامت استان گیلان نشان دار شدند ، تاکنون بیش از ۱۲۷ میلیارد ریال در راستای دریافت خدمات درمانی آنها پرداخت شده است.

به گزارش خزرنگار ؛ دکتر عاطف راد با اشاره به طرح تحت پوشش قرار گرفتن زوج‌های نابارور در قالب قانون جوانی جمعیت مورد تاکید مقام معظم رهبری، اظهارداشت: با تحت‌ پوشش قرار گرفتن خدمات درمان ناباروری، امکان استفاده از این خدمات برای همه زوجین نابارور فراهم شده است و خانواده‌های با درآمد متوسط و پایین هم می‌توانند بدون دغدغه مالی جدی از این خدمات درمراکزدانشگاهی نیزبهره‌مند شوند.

وی یاد آور شد: یکی از دغدغه‌های زوجین، علاوه بر بحث ناباروری هزینه‌های گزاف درمان بود که بیمه سلامت موفق شد بسته درمان خدمات ناباروری را تا ۹۰ درصد تعرفه دولتی در بخش‌های دولتی و ۹۰ درصد تعرفه غیردولتی در سایر مراکز اعم از خصوصی، خیریه و عمومی غیردولتی تحت پوشش قرار دهد.

عاطف راد افزود: زوج‌های نابارور پس از نشان دار شدن درمراکز دولتی آماده دریافت خدمات درمانی و تشخیصی مانند آزمایشات مرتبط، سونوگرافی، رادیولوژی و دارو جهت تشخیص و درمان ناباروری می‌شوند که اگر با این اقدامات اولیه باردارنشدند آماده دریافت خدمات فوق تخصصی خواهند شد.

وی درپایان یاد آور شد: در صورتی که زوجین نابارور برای درمان به مراکز درمانی خارج از استان نیز مراجعه کنند مشمول این حمایت می‌شوند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد