×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳  
true
false

مدیرعامل شرکت گاز گیلان خبر داد: عملیات گازرسانی به‌ ۲۵ روستا و همچنین ۲۷ واحد صنعتی این استان در هفته دولت بهره برداری شد.

به گزارش خزرنگار ؛ عیسی جمال نیکویی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: برای برخورداری این ۲۵ روستا از گاز طبیعی ۲ هزار و ۲۴۱ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: از این تعداد ۱۱ روستا در شهرستان تالش، ۶ مورد در حوزه شهرستان رودبار، پنج روستا در سیاهکل، یک روستا در بندرآستارا، یک مورد هم در املش و یک روستا در شهرستان شفت می باشد که با بهره برداری از این طرح ها در مجموع یک هزار و ۸۱۸ خانوار روستایی دیگر در گیلان از گاز طبیعی بهره مند شدند.

وی ادامه داد: پیش از این ۲ هزار و ۱۸۱ روستا معادل ۹۷.۷ درصد از روستاهای گیلان از گاز طبیعی برخودار بودند که اکنون تعداد روستاهای گازدار گیلان به ۲ هزار و ۲۰۶ روستا افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان اضافه کرد: همچنین طی هفته دولت امسال ۲۷ واحد صنعتی با اعتباری بالغ بر ۱۹۱ میلیارد و ۲۱۳ میلیون ریال از گاز برخوردار می شوند تا تعداد واحدهای صنعتی گازدار استان به ۶ هزار و ۸۰۹ واحد افزایش یابد.

وی با اشاره به ضریب نفوذ گاز طبیعی در بخش شهری گیلان بیان کرد: همه شهرهای استان به جز شهرک تاریخی ماسوله(به دلیل وجود بافت تاریخی) از گاز طبیعی بهره‌مندند که بر این اساس ۹۹.۹۷ درصد مناطق شهری استان گازدار هستند.

نیکویی اظهار کرد: با توجه به پروژه‌های گازرسانی‌های انجام شده در هفته دولت، تعداد مشترکین گاز گیلان به یک میلیون و ۲۷۹ هزار و ۵۳۴ مشترک رسیده که از این تعداد بیش از یک میلیون و ۱۶۵ هزار مشترک خانگی، ۱۰۷ هزار و ۵۹۴ مشترک تجاری، ۶ هزار و ۸۰۹ مشترک صنعتی، همچنین ۹ نیروگاه و ۹۵ ایستگاه سی ان جی هستند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true