×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳  
true
false

رئیس‌جمهوری با صدور حکمی شینا انصاری را به سمت معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست منصوب کرد.

به گزارش خزرنگار ، در حکم مسعود پزشکیان برای انتصاب شینا انصاری به سمت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست آمده است:

«سرکار خانم شینا انصاری
به استناد اصل ۱۲۴ قانون اساسی و با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی، به موجب این حکم سرکارعالی را به سمت «معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست» منصوب می‌نمایم.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب قانون اساسی، اهداف سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی مصوب مقام معظم رهبری «مدظله العالی»، با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم و تعامل با هیئت محترم وزیران در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات کشور مجدانه بکوشید.

توفیق سرکارعالی را در انجام شایسته وظایف محوله از درگاه خداوند سبحان خواستارم.»

شینا انصاری کیست؟

شینا انصاری تحصیلکرده در رشته کشاورزی و محیط زیست است. او مقطع کارشناسی را در رشته مهندسی کشاورزی گیاه پزشکی در سال ۱۳۷۵ در دانشگاه بوعلی سینا همدان به پایان رساند و در سال ۱۳۷۸ مدرک کارشناسی ارشد را در رشته مهندسی کشاورزی از واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی دریافت کرد. انصاری در رشته مدیریت محیط زیست از واحد علوم و تحقیقات تهران موفق به اخذ مدرک دکتری شد.

او سال ۷۹ به عنوان کارشناس در اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران شروع به کار کرد و سال ۸۱ به عنوان سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری منصوب و از سال ۱۳۸۴ رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تهران شد.

از دیگر سمت‌های انصاری می‌توان به معاون اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران (۸۹-۱۳۸۷)، معاون اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران (۸۹-۱۳۸۷)، معاون اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران (۸۹-۱۳۸۷)،معاون اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران (۸۹-۱۳۸۷) اشاره کرد.

او در سال ۱۳۸۹ به سمت معاون فنی اداره کل محیط زیست استان البرز و در سال ۱۳۹۲ به عنوان مدیرکل دفتر پایش فراگیر آلودگی سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد. انصاری سال ۸۹ به عنوان مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران پا به شهرداری گذاشت و تا سال ۱۴۰۱ این مسوولیت را برعهده داشت.

انصاری همچنین دارای تالیفاتی در حوزه محیط زیست است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true