×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به پيشرفت 91 درصدي قطعه اول آزاد راه تهران – شمال، گفت: اگر همين قطعه در اسرع وقت به سرانجام برسد، کمک بزرگي به کاهش بار ترافيک ملي مي شود.

به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، علي لاريجاني در حاشيه بازديد از روند تکميل پروژه آزادراه تهران-شمال با تاکيد بر ضرورت تسريع در بهره برداري از پروژه تهران – شمال براي سهولت تردد مردم، اظهار داشت: مديريت زمان براي بهره برداري سريع از پروژه ها بسيار حائز اهميت است.

وي با اشاره به پيشرفت مطلوب پروژه طي سال هاي اخير، مديريت زمانبندي و برنامه ريزي را يکي از عوامل مهم پيشرفت پروژه هاي بزرگ دانست و افزود: پيچيدگي هاي فني و زيرساختي اين پروژه منجر به کسب امتيازي بالا براي کشور در حوزه راه سازي شده است.

لاريجاني با اشاره به اينکه مدت زيادي از روند ساخت پروژه مي گذرد و يک سابقه طولاني در ذهن مردم ايجاد شده، گفت: اميد است از اين پس با مديريت زمان اين روند طي شود تا کمک به سهولت در تردد مردم شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنين با اشاره به پيشرفت 91 درصدي قطعه اول آزاد راه تهران – شمال، افزود: اگر همين قطعه در اسرع وقت به سرانجام برسد، کمک بزرگي به کاهش بار ترافيک ملي مي شود.

استاندار البرز نیز در اين بازديد با اشاره به ضرورت تسريع در تکميل پروژه تهران – شمال براي کاهش بار ترافيک، گفت: اهتمام ويژه کشوري در اين خصوص وجود دارد.

محمدعلي نجفي افزود: طي بازديد هاي صورت گرفته، مسئولان متعهد شده اند که پروژه تا پايان سال 97 به بهره برداري برسد.
قطعه يک اين پروژه از تهران تا دو راهي شهرستانک در جاده کرج – چالوس، 91 درصدد پيشرفت داشته و در قطعه 2 پيچيدگي امور بسيار زياد ولي با سرعت در حال تکميل است.

منبع: ایرنا

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد