×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: در دیدار برابر ذوب آهن اصفهان از دو بازیکن رده سنی امید در ترکیب تیم استفاده کردیم و با توجه به اینکه سن تیم ما تا حدی زیاد است، این جوانگرایی را به همین شکل ادامه می دهیم.

به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، علیرضا امامی فر عصر جمعه در پایان دیدار تیم های سپیدرود رشت و ذوب آهن اصفهان در کنفرانس خبری اظهار داشت: در برابر ذوب آهن اصفهان چند فرصت مسلم گلزنی به خصوص در نیمه دوم به دست آوردیم اما متاسفانه نتوانستیم از هیچ یک از این فرصت ها سود ببریم و در نهایت با حریف خود به نتیجه مساوی دست یافتیم.

مربی سپیدرود رشت ادامه داد: البته پیشرفت ما در این دیدار نسبت به بازی های قبلی مشهود بود که این پیشرفت نزد بازیکنان نیز قابل رویت است و امیدوارم که این روند رو به رشد را با کسب نتیجه مطلوب ادامه دهیم تا طی هفته های آینده از انتهای جدول جدا شویم.

وی اضافه کرد: در دیدار برابر ذوب آهن اصفهان از دو بازیکن رده سنی امید در ترکیب تیم استفاده کردیم و با توجه به اینکه سن تیم ما تا حدی زیاد است، این جوانگرایی را به همین شکل ادامه می دهیم.

به گفته امامی فر ، در دیدار برابر تیم ذوب آهن که دارای بازیکنان بسیار خوبی به خصوص در خط میانی است ، می دانستیم که با پاس های زمینی نمی توانیم از هافبک های این تیم عبور کنیم و به همین دلیل رو به پاس های بلند آوردیم.

وی اضافه کرد: البته با بهبودی بازیکنان آسیب دیده و اضافه شدن آنان به تیم، به طور حتم در بازی های آینده دست کادر فنی بازتر خواهد بود و امیدوارم که بتوانیم نتایج خوبی را نیز در ادامه رقابت های لیگ برتر کسب کنیم.

تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ذوب آهن اصفهان عصر جمعه در هفته نهم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور، در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.

منبع: ایرنا

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد