×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

رئیس اتاق اصناف گیلان با بیان اینکه به غیر از گوشت گرم و منجمد هیچ مشکلی در تأمین و توزیع کالاهای اساسی مردم در استان وجود ندارد، گفت: واحدهای صنفی و عمده‌فروشی‌ها هم‌اکنون مملو از کالا هستند.

به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، جلال‌الدین محمد شکریه اظهار داشت: در حال حاضر واحدهای صنفی و عمده فروشی گیلان مملو از کالاهای مورد نیاز مردم هستند بنابراین با تمهیدات اندیشیده شده این واحدها برای تأمین کالاهای بازار شب عید شهروندان هیچ مشکل خاصی ندارند.

رئیس اتاق اصناف گیلان در مورد نحوه توزیع گوشت گرم و منجمد و مرغ در سطح فروشگاه‌های بزرگ استان عنوان کرد: توزیع این کالاها بر عهده واحدهای صنفی نیست بلکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای تحت نظارت مستقیم سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت گیلان به انجام این کار مبادرت می‌ورزند.

نایب رئیس اتاق اصناف کشور با تأکید بر اینکه فعلاً برای توزیع گوشت گرم و منجمد و مرغ،‌ سیستمی برای واحدهای صنفی گیلان تعریف نشده است تصریح کرد: نظارت و بازرسی در سطح فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای محل عرضه کالاهای یاد شده توسط بازرسان سازمان صمت گیلان انجام می‌شود.

شکریه از برگزاری نمایشگاه‌ فروش فوق‌العاده در رشت و احتمالاً در صومعه‌سرا خبر داد و بیان داشت: اتاق اصناف گیلان برای کمک به مردم واحدهای صنفی استان را برای برگزاری این دست از نمایشگاه‌ها ترغیب و تشویق می‌کند تا مردم با شرایط بهتری اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنند.

وی با بیان اینکه به غیر از گوشت گرم و منجمد هیچ مشکلی در تأمین و توزیع کالاهای اساسی مردم در گیلان وجود ندارد گفت: واحدهای صنفی و عمده‌فروشی‌های استان هم‌اکنون مملو از کالا هستند از سویی دیگر وضعیت بازار نیز در مقایسه با چند ماه گذشته به سمت پایداری و شرایط ثبات نزدیک شده است.

رئیس اتاق اصناف گیلان نوسانات نرخ ارز و چالش‌های بسیار زیادی که به این علت در سطح بازار به وجود آمد را مورد اشاره قرار داد و افزود: با تثبیت نسبی شرایط،‌ واحدهای صنفی گیلان طبق معمول کالاهای مورد نیاز را تولید و به عمده فروشی‌ها می‌دهند تا از طریق خرده فروشی‌ها در سطح بازار عرضه شود.

منبع: تسنیم

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد