×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

عضو شورای نظارت بر سازمان صداوسیما از ورود شورای نظارت بر صداوسیما به موضوع تخلف روی داده در جشنواره تلویزیونی خبر داد و گفت: ما کار خودمان را در این حوزه شروع کردیم و گزارشی از این تخلف به شورای نظارت ارائه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، سید احسان قاضی‌زاده‌هاشمی درباره اتفاق رخ داده در خصوص ماجرای دو برنامه «نود» و «برنده باش» در جشنواره تلویزیونی جام‌جم که شائبه‌هایی مبنی بر تقلب و دست کاری در آرای مردمی مطرح کرده است، گفت: این موضوع از جنبه‎های مختلف بررسی خواهد شد و نتیجه آن نیز به شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما ارائه می‌شود.

نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی افزود: این موضوع ابعاد فنی و حواشی مختلفی دارد که باید همه این موارد در کنار هم به صورت جامع مورد بررسی قرار گیرد.

عضو شورای نظارت بر سازمان صداوسیما اضافه کرد: ما کار خودمان در این خصوص را آغاز کردیم و در بخش‌های مختلف شائبه‎هایی در خصوص این تخلف اعلام شده که همه این موارد باید بررسی شود.

گفتنی است؛ دبیر پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم از تشکیل جلسه کمیته فنی دبیرخانه جشنواره در راستای صیانت از آرای مردمی از بامداد جمعه خبر داد و تاکید کرد: براساس تحقیقات صورت گرفته مشخص شد یکی از شرکت های مجوزدار آی سی تی ((وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات)) در جذب و شمارش آرای مردمی در 24 ساعت منتهی به روز شنبه هفته جاری سهل انگاری کرده و مرتکب تخلف شده است.

منبع: خانه ملت

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد