×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خزرنگار؛ دکتر مصطفی سالاری در دیدار با اعضای هیئت مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری اظهار داشت: کانون کارشناسان هم در موضوعات قضایی بازوی کارشناسی دادگستری محسوب می شود و هم می تواند قبل از طرح اختلافات در مراجع قضایی نسبت به حل موضوعات بر اساس مقررات و کدخدا منشی اقدام کند.

وی با بیان اینکه بهره گیری از ظرفیت کانون کارشناسان رسمی دادگستری می تواند روند نزولی طرح دعوی در دادگستری را به دنبال داشته باشد،افزود: صرفه جویی در وقت و کاهش هزینه ناشی از تشریفات دادرسی از دیگر مزایا است.

نماینده عالی دولت دولت در گیلان ،تقویت کانون کارشناسان رسمی دادگستری را یک ضرورت خواند و تصریح کرد: استفاده نظام مند از این مجموعه باعث می شود تا بخشی از اختلافات با گفتمان و حکمیت حل شود.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: مباحث مطرح شده اداری در محاکم قضایی با دو گرایش شکایت مردم از دستگاه ها و همچنین شکایت دستگاه های اجرایی از یکدیگر بر سر برخی مباحث ساختاری است که بخش اعظم آن با گفتگو و ارائه راهکارهای قانونی منتج به توافقات مشترک و مصالحه خواهد شد.

دکتر سالاری افزایش آرامش اجتماعی و تسریع در انجام امور اداری را رویکردی مهم دانست و گفت: طی جلسات کارشناسی ساز و کاری برای استفاده موثر از ظرفیت کانون کارشناسان رسمی دادگستری تدوین می شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد