×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با اشاره به جایگاه استانداردسازی در روند توسعه جریان تولید ، اظهار کرد: استاندارد سازی راهکاری مطمئن برای کاهش هزینه تولید است.

اختصاصی/ به گزارش پایگاه خبری خزرنگار ، آرش فرزام صفت در مراسم گرامیداشت روز جهانی استاندارد با اشاره به نقش تولید کنندگان در توسعه اقتصادی، اظهار کرد: امنیت اقتصادی دستاورد مهم تولید کنندگان است.

وی استاندارد سازی تولیدات را امری مهم خواند و با اشاره به اینکه بسیاری از تولید کنندگان استاندارد شدن را به معنی افزایش هزینه می دانند، افزود: به یقین استاندارد بسیاری از هزینه ها را برای مصرف کنندگان و در میان مدت و بلند مدت  برای تولید کنندگان  کاهش می دهد چرا که ضمن اینکه مصرف کنندگان از کالای سالم و ایمن استفاده می کنند، کالای تولید کنندگان نیز رقابتی و دارای برند خواهد شد.

فرزام صفت رعایت استانداردها را موجب کیفی شدن محصول ، جذب مشتری و در نهایت ایجاد بستر رقابت سالم برای رهبری بازار دانست و افزود: منافع تولید کنندگان و مصرف کنندگان با رعایت این مهم ارتقا پیدا می کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان اظهار داشت: در شرایط تحریم ، استاندارد یکی از مهم ترین اولویت هاست و لازم است هرچه بیشتر به آن توجه شود.

وی در پایان بر لزوم توجه به دانش افزایی و توسعه سطح مهارت کارکنان تاکید کرد.

true
برچسب ها :
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد