×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

از محصولات 2 كارخانه بومي توليد ماسك و دستكش در گيلان رونمايي شد.

به گزارش خزرنگار ؛ آرش فرزام صفت در كارگروه توليد، توزيع و نظارت ستاد مديريت كرونا گيلان به اقدامات انجام شده در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در گیلان اشاره کرد و افزود: با تعامل بخش خصوصی و افزایش توان تولید از سوی صاحبان صنایع، شاهد تامین بخش اعظمی از اقلام بهداشتی مورد نیاز خانوار گیلانی در سه ماهه اخیر بوده ایم.

وی با اشاره به افزايش ظرفيت توليد اقلام بهداشتي و مواد ضدعفوني كننده در استان تاكيد كرد كه بايد نظارت ها بر توليد و توزيع اين كالا ها با جديت استمرار يابد.

فرزام صفت با اشاره به اقدامات انجام شده در جهت تامين اقلام بهداشتي مورد نياز استان گفت: خوشبختانه با توليد اقلام بهداشتي و مواد ضدعفوني به ميزان قابل توجه در استان، نياز به تامين آن از خارج از استان به حداقل رسيده است.

معاون استاندار گيلان به توزيع روزانه بيش از 60 هزار ماسك در استان اشاره كرد و افزود: با افزايش ظرفيت توليد در استان مي توان در حد مطلوبي نياز مردم را مرتفع كرد.

فرزام صفت واگذاري مسئوليت چگونگي توزيع اقلام بهداشتي به دانشگاه علوم پزشكي را اقدامي موثر در مديريت توزيع خواند و تصريح كرد: دانشگاه علوم پزشكي عهده دار مسئوليت توزيع اقلام بهداشتي داروخانه ها، بيمارستان ها و فروشگاه هاي كالاي پزشكي است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد