×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

امام‌جمعه موقت آستارا تأسیس حوزه علمیه خواهران در این شهرستان را از نان شب واجب‌تر دانست و گفت: اگر از بین ۱۰۰ خانواده، حداقل پنج خانواده فرزندان خود را به حوزه علمیه بفرستند مساجد ما این‌چنین خالی نمی‌ماند.

به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، حجت‌الاسلام ناصر صالحی با اشاره به نقش امام جعفر صادق (ع) در تقویت پایه‌های فرهنگ اسلامی اظهار کرد: تقویت پایه‌های فرهنگ اسلامی بدون داشتن سبک زندگی اسلامی محقق نمی‌شود.

وی با بیان اینکه تقویت حوزه علمیه برادران و تأسیس حوزه علمیه خواهران در شهرستان آستارا از نان شب هم واجب‌تر است، تصریح کرد: اگر از بین ۱۰۰ خانواده، حداقل پنج خانواده فرزندان خود را به حوزه علمیه بفرستند مساجد ما این‌چنین خالی نمی‌ماند.

امام‌جمعه موقت آستارا با اشاره به اینکه خانواده‌ها فرزندان خود را به تحصیل در حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر (عج) شهرستان آستارا تشویق و ترغیب کنند، بیان کرد: حوزه علمیه آستارا در وضعیت خوبی به سر می‌برد و می‌تواند به لحاظ مباحث فرهنگی و اعتقادی به مردم این شهرستان کمک کند.

مدیر حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر (عج) شهرستان آستارا با اشاره به نقش تربیتی امام جعفر صادق (ع) در ماندگاری دین مبین اسلام خاطرنشان کرد: این امام همان در زمان حیات خود منشأ و پایه‌گذار خدمات بزرگی برای دین اسلام بوده و امروز به برکت ایشان، آثار نبوت و اهل‌بیت (ع) زنده و پابرجا مانده است./فارس

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد