×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

رئیس سازمان چای کشور با اشاره به مدت‌زمان بازپرداخت تسهیلات اعطاشده به چای‌کاران و کارخانه‌های چای در کشور گفت: تسهیلات باغات چای چهار درصد و با بازپرداخت چهارساله و تسهیلات کارخانه‌های چای هفت درصد و با بازپرداخت هفت‌ساله است.

به گزارش خزرنگار ؛ حبیب جهانساز امروز در جمع خبرنگاران با تسهیلات بهزراعی باغات و بهسازی کارخانه‌های چای به دو روش انجام می‌شود، اظهار کرد: برای بهزراعی و بهسازی باغات و کارخانه‌های چای تسهیلات سرمایه در گردش با سود چهار درصد و تسهیلات سرمایه‌گذاری برای عملیات هرس و تجهیز دستگاه‌ها اعطا می‌شود‌.

وی با اشاره به مدت‌زمان بازپرداخت تسهیلات اعطاشده به چای‌کاران و کارخانه‌های چای در کشور گفت: تسهیلات باغات چای چهار درصد و با بازپرداخت چهارساله و تسهیلات کارخانه‌های چای هفت درصد و با بازپرداخت هفت‌ساله است.

رئیس سازمان چای کشور با ابراز ناراحتی با افزایش کودهای شیمیایی در کشور افزود: اولویت سازمان چای در پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش تأمین کودهای شیمیایی و احیا باغات چای بوده و در این خصوص تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی به چای‌کاران پرداخت می‌شود.

جهانساز با اذعان به اینکه پرداخت تسهیلات به چای‌کاران از ماه آینده آغاز می‌شود، تصریح کرد: پیش‌بینی ما پرداخت ۵۵ میلیارد تومان بازپرداخت به چای‌کاران و کارخانه‌های چای است لذا از تمامی چای‌کاران درخواست دارم هر چه سریع‌تر به دفاتر اداره چای در شهرستان‌های خود مراجعه کنند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد