×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

فرماندار آستانه اشرفیه گفت: بر اساس نظر شورای نگهبان ، صلاحیت چهار نفر از داوطلبان رد صلاحیت شده انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی این شهرستان تائید شده است.

به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، حمید رضایی اظهار داشت: همچنین ، تعداد سه نفر از داوطلبانی که پیش از این صلاحیت آنان برای شرکت در این انتخابات تائید شده بود ، رد صلاحیت شده اند.

وی با اشاره به اینکه تعداد ۴۵ نفر داوطلب برای شرکت در انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی این آستانه نام نویسی کرده بودند، یادآور شد: هم اکنون ۱۹ داوطلب در انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی این شهرستان شرکت دارند.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان ، با داشتن ۲ بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای ۱۰۵ روستا و حدود ۱۰۸ هزار نفر جمعیت است.

محمد علی رمضانی دستک کاندیدای منتخب مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به دلیل بیماری و صدمات شیمیایی ناشی از جنگ تحمیلی به همرزمان شهید خود پیوست.

انتخابات میان ‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی همزمان با ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر ، روستا و عشایر ، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و خبرگان رهبری، روز ۲۸ خرداد برگزار می شود./ ایرنا

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد