×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان ضمن تکذیب اخبار غیرواقعی در خصوص اعتصاب رانندگان نفت‌کش گفت: گیلان هیچگونه کمبودی در بنزین ندارد.

 


به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، کورش بالادست با اشاره به انتشار اخبار کذب در خصوص کمبود بنزین در استان گیلان اظهار کرد: گیلان هیچگونه مشکلی در تامین بنزین ندارد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه سوختگیری در استان به صورت عادی و روان در جایگاه‌های در حال انجام است، افزود: مردم اطلاعیه‌ها و اخبار مرتبط با این شرکت را از مجاری و کانال‌های موثق شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی دریافت کرده و به شایعات توجهی نداشته باشند تا روند عادی سوخت‌رسانی با تلاش همکاران پخش فرآورده‌های نفتی، جایگاه‌داران، پیمانکاران حمل ونقل و رانندگان نفتکش‌ها استمرار داشته باشد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان در تکذیب اعتصاب رانندگان نفتکش‌ها نیز گفت: هیچگونه اعتصابی در کار نیست و رانندگان نفتکش‌ها همچون گذشته به صورت شبانه‌روزی مشغول همکاری با شرکت پخش هستند.

بالادست با بیان اینکه سوخت‌رسانی در گیلان بدون وقفه در حال انجام هست از حضور موثر و تلاش بی دریغ همه‌جانبه رانندگان و فعالان حمل و نقل تقدیر کرد./ فارس

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد