×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، آموزش و مطالعات گردشگری خبر داد: آزمون جامع دوره‌های کوتاه‌مدت گردشگری با اخذ مجوزهای لازم از سوی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و تشدید شرایط رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، زاهد شفیعی در تشریح این خبر گفت: ثبت‌نام از متقاضیان این آزمون از ۱۲ تیرماه جاری آغاز شده و تا ۲۸ تیرماه ادامه خواهد داشت و این زمان قابل تمدید نخواهد بود.

وی با بیان اینکه افرادی که دوره‌های آموزش حضوری و یا غیرحضوری خود را پیش از این در مؤسسات آموزش گردشگری گذرانده‌اند برای شرکت در این آزمون باید در سامانه Edu.tourisem.mcth.ir ثبت‌نام و تمام فرایند آن شامل ثبت مشخصات فردی، تائید مؤسسه آموزشی، تائید اداره‌کل میراث استان و واریز وجه و نهایتاً اخذ کد رهگیری را طی کنند؛ گفت: داوطلبان در صورت بروز هرگونه مشکلی در روند ثبت‌نام، می‌توانند سوالات مطروحه را علاوه بر مؤسسات آموزشی خود از ادارات کل استان متبوع خویش نیز بعمل آورند.

شفیعی افزود: این آزمون به صورت استانی در ۷ دوره مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی، مدیریت عمومی تأسیسات گردشگری، مدیرفنی طرح تطبیق ضوابط تأسیسات گردشگری، کارشناس ارزیابان طرح تطبیق ضوابط تأسیسات، راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی، راهنمایان طبیعت‌گردی، راهنمایان زمین گردشگری (ژئوتوریسم) برگزار می‌شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد