×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان از مقاوم سازی افزون بر 31هزار واحد مسکونی روستایی در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش خزرنگار ؛ حامد دائمی درhttps://gilan.bonyadmaskan.ir/DocLib/P1150.jpg دیدار با سرپرست فرمانداری شهرستان رشت به برخی خدمات و فعالیت های بنیاد مسکن در سطح شهرستان اشاره  و اظهار کرد: تاکنون بیش از 31هزار واحد مسکونی روستایی مقاوم سازی شده است.

وی ادامه داد:  با توجه به لزوم ساخت واحدهای مسکونی مقاوم و امن در مقابل خطرات حوادث طبیعی ، امیدواریم با برنامه ریزی صورت گرفته و تلاش همکاران این نهاد انقلابی  در سال جاری  گام های موثرتری در جهت مقاوم سازی واحدهای روستایی در معرض آسیب برداریم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به صدور سند مالکیت روستایی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: تعداد 27946 فقره صدور  سند برای واحدهای مسکونی روستایی  و 937 فقره برای واحدهای مسکونی شهری در شهرستان رشت صادر شده است.

دائمی یادآور شد: اجرای طرح هادی روستاها به منظور تامین عادلانه امکانات و ایجاد تسهیلات لازم به منظور بهبود عبور و مرور و ارتقاء شاخص‌های زیست محیطی انجام می‌پذیرد، که می توان گفت یکی از برنامه ها و اقدامات اساسی بنیاد مسکن به شمار می آید. وی بر گسترش تعاملات با فرمانداری شهرستان در راستای حل مشکلات روستائیان تاکید کرد.

در ادامه حمیدرضا امام پناهی سرپرست فرمانداری رشت با تقدیر از خدمات ارزشمند این نهاد انقلابی به برخی مشکلات روستاهای این شهرستان اشاره کرد و گفت: با جلب مشارکت مردمی‌در عمران روستاها و ایجاد زمینه‌های مناسب توسعه ای و نیز ایمن سازی سکونتگاه ها و مقاوم سازی مسکن می توان خدمات بیشتر و بهتر به روستائیان ارائه داد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد