×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

سرپرست دیوان محاسبات گیلان از پروژه های در دست احداث شرکت برق منطقه ای گیلان بازدید کرد.

 

به گزارش خزرنگار ؛ به منظور اطلاع از نحوه هزینه کرد مبالغ انتشار اوراق مالی اسلامی( بند ط از تبصره 5 قانون بودجه سالهای 1399 و 1400 توسط برق گیلان به نیابت از کلیه شرکت های برق منطقه ای سراسر کشور) و اختصاص نقدینگی سهم برق گیلان ، مربوط به طرح تملک دارائی های سرمایه ای و انجام هزینه کردها ، امید نبی زاده سرپرست اداره کل دیوان محاسبات گیلان و هیات همراه و معاونت های طرح و توسعه و مالی و پشتیبانی شرکت برق منطقه ای گیلان از چند پروژه در دست احداث شرکت برق منطقه ای گیلان بازدید کردند.

سرپرست دیوان محاسبات گیلان در این بازدید، از تجهیزات موجود در انبار مرکزی شرکت برق منطقه ای گیلان، پروژه خط تغذیه پست های جنوب رشت و سلیمانداراب و روند اجرایی پست در دست احداث غرب رشت، به عنوان یکی از مهم ترین پروزه های زیربنایی استان گیلان دیدن کرد .

گفتنی است که پروژه پست 230.63.20 کیلوولت غرب رشت بزرگترین پروژه شرکت برق منطقه ای گیلان از نظر میزان سرمایه گذاری است. این پروژه با هدف تعدیل بار پست های انتقال مجاور و تقویت شبکه فوق توزیع مرکز استان و برطرف کردن عمده مشکلات شهرستان رشت با اعتباری حدود 300 میلیارد تومان در حال احداث می باشد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد