×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از همکاری این نهاد برای روکش آسفالت ورودی شهر رشت در مسیر آزادراه قزوین خبر داد.

به گزارش خزرنگار ؛ فریبرز مرادی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه پروژه روکش و بهسازی آسفالت ورودی شهر رشت با هدف بهینه سازی عبور و مرور مسیر تردد شهروندان ،افزایش ایمنی تردد و تسهیل در عبور مرور انواع وسایل نقلیه اجرا می شود ،افزود: این پروژه در حوزه شهر و شهرداری بوده و با توجه به تفاهم نامه منقعد شده بین شهرداری و راهداری توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان انجام می شود.

مرادی اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه را بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: عملیات ترمیم، بهسازی و روکش مسیر  یادشده به طول هفت کیلومتر در ۲ مسیر رفت و برگشت (حدفاصل میدان گیل تا چهار راه کانال) انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه ورودی شهر رشت با توجه به آمار بالای تردد باید متناسب با شأن و جایگاه شهروندان باشد، اظهار کرد: اجرای طرح های عمرانی و آسفالت با هدف بهبود کیفیت عبور و مرور در ورودی ها و مبادی شهر امری لازم و بسیار ضروری است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان ابراز امیدواری کرد که همکاری این اداره کل با شهرداری رشت منجر به ایجاد ورودی مناسب و زیبایی برای این شهر و شهرستان شود.

سالانه بیش از ۳۰ میلیون گردشگر  به استان تردد می کند که بیشترین آمار تردد خودروها از مسیر قزوین- رشت و رشت- قزوین انجام می شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد