×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

‌استاندار گیلان با تاکید بر جلوگیری از معدوم‌سازی جوجه یک‌روزه گفت: روزانه ۳۵۰ تن مرغ از گیلان به مناطق مختلف صادر می‌شود تا جایی‌که نبض بازار مرغ تهران در دست گلستان و گیلان است.

به گزارش خزرنگار ، نهمین اجلاسیه مجمع بسیجیان گیلان صبح امروز با حضور مسئولان استانی، نماینده ولی‌فقیه در استان، بسیجیان و جوانان دارای ایده در سالن همایش‌های فراجا برگزار شد.

استاندار گیلان در این مراسم با اشاره به اهمیت اقتصاد کشاورزی، اقتصاد دانش‌بنیان و دریا و ضرورت توجه به کسانی‌که برای حل مسائل در این حوزه‌ها دارای ایده هستند اظهار داشت: پیشرفت و توسعه در گرو توجه به پژوهش است.

اسدالله عباسی با اشاره به ظرفیت‌های گیلان در حوزه‌های مختلف از جمله تولید مرغ گفت: روزانه، 350 تن مرغ از گیلان به مناطق مختلف صادر می‌شود تا جایی‌که نبض بازار مرغ تهران در دست گلستان و گیلان است.

نماینده عالی دولت در استان گیلان از انجام اقدامات حمایتی لازم در حوزه تولید مرغ و جلوگیری از معدوم‌سازی جوجه در استان خبر داد و بیان کرد: برای کاهش واردات و خوداتکایی در تامین نهاده‌ها نیز معتقدم باید تمام توان خود را به‌کار گرفته و از دانش روز بهره‌‌مند شویم.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: قرارگاه‌های مختلف در حوزه برق، آب و گاز در استان برای استفاده بهینه از این نعمات خدادادی تشکیل‌ می‌شود.

عباسی با تقدیر از بسیجیان و نیروهای مدافع امنیت گفت: از همه بسیجیان و نیرو‌های امنیتی و انتظامی که در ماه‌های اخیر نقشه شوم دشمن را خنثی کرده و دشمن را مأیوس کردند سپاسگزارم و به ارواح طیبه شهدا و امام(ره) نیز درود و سلام می‌فرستم.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد