×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با تأکید بر تولید محتوا با موضوعات و محوریت فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار کرد: درک ایثارگران و تکریم آنان به بهترین شکل ممکن، زیباترین روش ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش خزرنگار ؛ محمدرضا داوطلب در بیست‌و‌هفتمین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که روز گذشته، ۲۰ تیرماه در استانداری گیلان برگزار شد، به استقبال فوق‌العاده مردم از مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، سردار شهید خوش سیرت و شهیدان انصاری و نورانی شاره و اظهار کرد: ولایت‌مداری و شیفتگی مردم گیلان زمین زبانزد است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان ضمن تقدیر از همکاری تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌ها درخصوص خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری، با بیان اینکه در زمینه اشتغال و تبدیل وضعیت جامعه ایثارگری، زمین، درمان و غیره در کشور در سطح خوبی قرار داریم، گفت: امیدوارم با استفاده از ظرفیت‌های موجود و افزایش همکاری‌های فی مابین در زمینه ارائه خدمت به خانواده‌های شاهد و ایثارگر بزودی در رتبه‌های بالا قرار گیریم.

وی با اشاره به درخشش کادر درمان در مقابله با بیماری منحوس کرونا و شهادت برخی از این عزیزان، اذعان کرد: رئیس کمیته احراز شهدای مدافع سلامت، دانشگاه علوم پزشکی است و طی جلسات برگزار شده در تلاشیم تا وضعیت احراز شهادت این عزیزان در سریع‌ترین زمان ممکن با پایان برسد.

داوطلب مزین شدن سطح شهرها و استان‌ها به تمثال مبارک شهدا را نعمتی بزرگ دانست و با اشاره به شرایط کنونی تابلوها و تصاویر شهیدان به سبب اقلیم خاص گیلان یادآور شد: در این زمینه اقدامات مثبتی صورت گرفته و با همکاری دستگاه‌های ذیربط اقدامات لازم جهت تعویض تابلوها انجام خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با بیان اینکه در ایام آینده سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را در پیش خواهیم داشت، تصریح کرد: گیلان ۶ درصد آزادگان کشور و تعداد قابل توجهی از آزاده‌های با مدت اسارت بالا را داراست و به منظور ارج نهادن به مقام و ارزش سال‌ها مقاوت و اسلام‌دوستی و وطن‌پرستی این افراد، برنامه‌های ویژه‌ای مدنظر قرار گرفته است.داوطلب ایام هفته دولت و گرامیداشت دوران دفاع مقدس را از دیگر مناسبت‌های پیش رو عنوان کرد و یادآور شد: چنین روزهایی بهترین فرصت برای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و نباید بگذاریم به راحتی از دست بروند.

وی در ادامه سخنان خود به افزایش میانگین سنی و کهولت جامعه ایثارگر به ویژه والدین شهدا اشاره کرد و افزود: درک ایثارگران و استفاده از بینش و دیدگاه آنان به‌ویژه پدران و مادران شهدا در کنار تکریم درست و در شان آن‌ها به بهترین شکل ممکن، زیباترین روش ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است زیرا چنین گنجینه‌هایی هرگز دوباره بدست نخواهند آمد.

وی استفاده و تولید محتوا با موضوعات مختلف و با محوریت فرهنگ ایثار و شهادت را از ملزومات امروز جامعه دانست و تصریح کرد: فضای مجازی بخش مهمی از زندگی مردم را تشکیل می‌دهد و می‌توان با حضور فعال در چنین فضایی بهترین اثر را بر قلب و ذهن نسل‌های آینده انقلاب گذاشت.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد