×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

سرپرست شهرداری رشت هوشمندسازی ایمنی را الزامی در حوزه خدمات آتش نشانی برشمرد و افزود : عدم توجه به این مهم هزینه های جبران ناپذیری را در ابعاد فردی و اجتماعی به همراه دارد.

به گزارش خزرنگار و به نقل از مرکز مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت ، یوسف یزدانی امروز (جمعه ۳۰دی ) همزمان با سالروز وقوع حادثه پلاسکو در سازمان آتش نشانی و خدمات شهری رشت حضور یافت و به تلاشگران این حوزه خداقوت گفت.

وی به اهمیت اقدامات آتش نشانی و خدمات ایمنی در هر زمان و مکان اشاره و تصریح کرد: بهره مندی از تجهیزات ایمنی مناسب در ارتقای کیفیت عملکرد آتش نشانان جایگاه ویژه ای دارد.

یزدانی ، هوشمندسازی ایمنی را الزامی در حوزه خدمات آتش نشانی برشمرد و افزود : عدم توجه به این مهم، هزینه های جبران ناپذیری را در ابعاد فردی و اجتماعی به همراه دارد.

سرپرست شهرداری رشت تراکم بیش از حد جمعیت در شهرها را مورد بحث قرار داد و افزود: علاوه بر ابنیه مسکونی، استقرار تاسیسات زیربنایی و منابع تولیدی و خدماتی در حوزه شهر موجبات آسیب پذیر شدن زندگی شهری را فراهم می کند.

یزدانی آموزش عمومی و افزایش آگاهی جامعه در مواجه با بحران به ویژه آتش سوزی ضروری خواند و گفت: انجام فعالیت های پیشگیرانه برای تامین ایمنی در شهرها و روستاها باید مورد توجه تصمیم سازان باشد.

وی آموزش های شهروندی را اقدامی موثر در افزایش سطح آگاهی جامعه دانست و خاطرنشان کرد: کودکان و نوجوانان بعنوان آینده سازان این سرزمین باید به شیوه خلاقانه و متناسب با امکانات در دسترس، به ویژه سامانه شاد مدارس و فضای مجازی با اقدامات پیشگیرانه و فرهنگ ایمنی آشنا شوند.

سی ام دی ماه سال ۹۵ حوالی ساعت ۱۱ صبح، ساختمان پلاسکو به علت آتش سوزی طعمه حریق شد و پس از گذشت ۴ساعت تحمل شعله های آتش فرو ریخت. در این حادثه ۱۶ آتش نشان در راه نجات هموطنان خود شهید شدند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد