×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

نرخ تعرفه جدید باشگاه های ورزشی کشور باید از سوی هیات دولت به وزارت ورزش و ادارات کل استان ها ابلاغ شود که تا کنون انجام نشده است اما تا ابلاغ آن هیچ باشگاهی در گیلان حق افزایش شهریه را ندارد و با آنها برخورد قانونی می شود.
لیست باشگاه های بدنسازی توحید تهران | طرفداری
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان ، محمد علی رستمی مسئول امور باشگاههای اداره کل ورزش و جوانان گیلان ، در پی انتشار خبری مبنی بر اعلام نشدن تعرفه سال 1402 از طرف این اداره کل گفت : در جلسه 30 فروردین 1401 ستاد تنظیم بازار کشور مصوب شد ، نرخ جدید تعرفه ها از سوی ادارات کل و وزارت ورزش به سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان اعلام و پس از تأیید هیات دولت به وزارت و ادارات ورزش و جوانان استانها ابلاغ شود که تا کنون انجام نشده است .
وی گفت : تعیین نرخ تعرفه جدید باشگاه ها در حوزه اختیارات این اداره کل نیست و هنوز از سوی هیات دولت ابلاغ نشده اما تا آن زمان هیچ باشگاهی حق افزایش نرخ شهریه ندارد و با باشگاه های متخلف برخورد قانونی می شود.
مسئول امور باشگاه های اداره کل ورزش وجوانان گیلان افزود: تیمی از بازرسان امور باشگاه ها،اماکن نیروی انتظامی ، تعزیرات ،بهداشت و معاونت غذا و دارو و هیات پزشکی ورزشی در سال گذشته 1366 مورد بازدید از باشگاه های ورزشی در حوزه های تعرفه،بهداشت ،عفاف و حجاب ،مصرف مکمل ها و… داشته که به 140 باشگاه تذکر کتبی و 59 باشگاه ورزشی هم برای پلمپ به مراجعه قانونی معرفی شدند.
وی گفت ؛ اداره کل ورزش و جوانان گیلان و تیم های بازرسی در خصوص تعرفه ها با هیچ باشگاهی تعارف ندارند ، مردم و علاقه مندان به ورزش هم اگر مواردی از تخلف باشگاه ها را مشاهده کردند به ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای خود و یا به واحد بازرسی و رسیدگی به شکایات و امور باشگاه های اداره کل ورزش گیلان مراجعه کنند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد