×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

معاون فرهنگی بنیاد شهید گیلان از میزبانی این استان از جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان ایثار خبر داد و گفت: این جشنواره طی روزهای ۱۱ لغایت ۱۴ اردیبهشت ماه در سطح استان گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش خزرنگار ؛ اسماعیل ایوبی راد در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به برگزاری سومین دوره جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان ایثار در گیلان طی روزهای ۱۱ لغایت ۱۴ اردیبهشت ماه، اظهار کرد: این رویداد هنری در قالب ۱۵ گروه منتخب در بخش‌های صحنه‌ای، خیابانی و عروسکی در شهرهای مختلف گیلان برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه تمامی اجراها برای عموم رایگان است، بیان کرد: اجراهای صبح ویژه مدارس و جلسات نقد و بررسی نیز هر روز ساعت ۱۸ عصر در تالار مرکزی شهر برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان همچنین از برگزاری اختتامیه جشنواره در روز پنجشنبه، ۱۴ اردیبهشت در تالار مرکزی رشت خبر داد و گفت: ویژه برنامه «بچه‌های آسمان» نکوداشت شهدای خردسال استان گیلان نیز روز چهارشنبه از ساعت ۱۸ عصر در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت برگزار می‌شود.

جانشین دبیر جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان ایثار خاطرنشان کرد: نمایشگاه عکس اجرای تئاتر هنرمندان شهید استان گیلان نیز از روز سه‌شنبه لغایت پنجشنبه در تالار مرکزی رشت برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تیم داوری نیز یادآور شد: داورانی که از سراسر کشور به این جشنواره دعوت شده اند داوران مطرحی از جمله عباس جمشیدی فر، مجید قناد و فرهاد بشارتی هستند که به انتخاب دبیر جشنواره در ستاد مرکزی بوده است.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد