×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از بهره‌برداری رسمی ورزشگاه شهیدعضدی رشت در ۱۲ خرداد خبر داد و گفت: تا اکنون حدود ۵۳ میلیارد تومان برای نصب چمن طبیعی، سیستم گرمایشی و نصب هفت هزار صندلی هزینه شده است.

به گزارش خزرنگار ؛ جهانبخش آرمان با بیان اینکه پس از یک دهه ورزشگاه شهید عضدی رشت آماده و مهیای برگزاری مسابقه قرار گرفته است اظهار کرد: این ورزشگاه روز جمعه هفته جاری ۱۲ خردادماه با بازی دوستانه پیشکسوتان سپیدرود و استقلال رشت به طور رسمی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی چمن طبیعی این ورزشگاه  را یکی از چمن‌های مرغوب در کشور  دانست و ادامه داد: وضعیت نور، نصب صندلی و دیگر موارد این ورزشگاه نیز مورد تایید سازمان لیگ قرار گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ادامه داد: امیدواریم که فصل آینده بازی‌های خانگی تیم‌های فوتبال سپیدرود رشت و داماش گیلان در این ورزشگاه برگزار شود.

آرمان یکی دیگر از اهداف اداره کل ورزش و جوانان را نصب سکوهای روبروی ورزشگاه شهید عضدی دانست و اظهار امیدواری کرد این امر نیز به زودی انجام شود تا این ورزشگاه به طور کامل تکمیل شود.

وی گفت: تاکنون حدود ۵۳ میلیارد تومان برای نصب چمن طبیعی، سیستم گرمایشی و نصب هفت هزار صندلی هزینه شده است و انتظار داریم که با تخصیص و جذب اعتبار مورد نظر، سکوهای روبروی ورزشگاه نیز نصب شود.

آرمان در ادامه به بازی داماش گیلان نیز اشاره و بیان کرد: ما از همه رشته‌های ورزشی و تیم‌های فوتبال حمایت می‌کنیم و فردا پنجشنبه نیز تیم داماش بازی بسیار مهمی پیش‌رو دارد و امید است که مردم ورزش‌دوست گیلان به خصوص طرفداران این تیم با حضور در ورزشگاه، تیم داماش را حمایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر امیدواریم تیم فوتبال داماش گیلان با حمایت طرفدارانش و انجام یک بازی زیبا و تماشاگرپسند نتیجه لازم را کسب و در نهایت به رقابت‌های لیگ دسته اول کشور صعود کند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد