×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

رویداد صدرا، فرصتی برای اشتغال و تحصیل همزمان دانشجویان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با اشاره به برگزاری نخستین رویداد صدرا با حضور بیش از ۳۰ شرکت فعال در صنعت و جامعه به میزبانی دانشگاه آزاد رشت گفت: گواهی دوره‌های گذرانده شده به عنوان سابقه کار برای افرادی که با موفقیت دوره‌ها را سپری کرده باشد، صادر می‌شود.

به گزارش خزرنگار ؛ محمد دوستار امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نخستین رویداد صدرا با حضور بیش از ۳۰ شرکت فعال در صنعت و جامعه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت اظهار کرد: هدف از اجرای این رویداد، فراهم کردن شرایط اشتغال و ارتقای آمادگی به کار دانشجویان و افزایش مهارت حرفه‌ای و ایجاد ارتباط و پیوند نظام‌مند میان دانشگاه، صنعت و جامعه است.

وی با بیان اینکه در این رویداد دفتر ارتباط با صنعت واحدهای دانشگاهی، با مراکز صنعتی، اداری و تولیدی تفاهم‌نامه‌هایی را منعقد خواهند کرد، گفت: دانشجویان متقاضی پس از مصاحبه و بررسی‌هایی اولیه برای مهارت آموزی، در قالب طرح پویش، بورسیه تحصیلی و استخدام معرفی می‌شوند.

به گفته رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، در این رویداد فرصتی بی‌نظیر برای اشتغال و تحصیل همزمان دانشجویان فراهم می‌شود و در نتیجه دانشجو در محل کار با تعاملات اجتماعی آشنا شده و اعتماد به نفس کافی را برای ورود به بازار کار و حتی کارآفرینی پیدا می‌کند.

دوستار با بیان اینکه گواهی دوره‌های گذرانده شده به عنوان سابقه کار برای افرادی که با موفقیت دوره‌ها را سپری کرده باشد، صادر می‌شود، افزود: رویداد صدرا فرصت مناسبی است تا صنایع با حضور در دانشگاه، نیروی کار مورد نیاز را شناسایی و با کمک دانشگاه، آموزش‌های اختصاصی مورد نیاز شرکت خود را ارائه دهند و نیروی کارمورد نیاز، مهارت لازم برای کار در شرکت متقاضی را کسب کند.

وی از همه صنایع و شرکت‌های فعال خواست در این گونه رویدادها که در راستای تعمیق هر چه بیشترارتباط صنعت و دانشگاه و جامعه خواهد بود، حضور فعال داشته باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با بیان اینکه بازدید از این رویداد برای عموم آزاد است، گفت: رویداد صدرا در گیلان از ۲۷ تا ۲۹ آذرماه جاری در سالن سرپوشیده دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و با حضور بیش از ۳۰ شرکت فعال در صنعت و جامعه برگزار خواهد شد که امیدواریم دانشجویان و دانش‌آموختگان جویای کار بتوانند از این فرصت، بهره‌مند شوند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد