×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

رییس ستاد انتخابات گیلان خبر داد: امکان تغییر حوزه انتخابیه برای نامزدهای انتخاباتی در سامانه جامع فراهم شده است.

به گزارش خزرنگار و به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان؛ محمد جلایی با اشاره به اینکه فرآیند تغییر حوزه انتخابیه برای نامزدهای انتخاباتی در سامانه جامع فراهم شده، اظهار کرد: طبق قانون ، این درخواست نهایتاً تا پایان ۲۵ بهمن از سوی فرمانداران مراکز حوزه و وزارت کشور قابل وصول است.

وی افزود: پس از دریافت درخواست ، فرماندار مبدأ حداکثر ظرف یک روز درخواست و مدارک نامزد رو به مقصد از طریق سامانه جامع ارسال کرده و هیأت اجرایی مقصد حداکثر ظرف دو روز به درخواست رسیدگی کرده و نظر خود را به نظارت استان ارسال می‌کند.

جلایی با اشاره به ادامه فرآیند تغییر حوزه انتخابیه داوطلبان مجلس گفت: نظارت استان حداکثر ظرف دو روز با کسب نظر از هیأت مرکزی نظارت، نظر خودش را اعلام کرده به هیأت اجرایی و در صورت مثبت بودن پرونده به صورت سیستمی، کامل منتقل می‌شود به مقصد؛ و در صورت منفی بودن جواب نامزد در حوزه مبدا باقی می‌ماند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می شود . نامزدهای این انتخابات برای دستیابی به ۲۹۰ کرسی قوه مقننه و ۸۸ کرسی مجلس خبرگان رهبری با یکدیگر رقابت می‌کنند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد