×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

شهردار رشت از برگزاری ۴۰ عنوان برنامه ویژه روز رشت خبر داد و گفت: برنامه‌های روز رشت بر پایه مردم استوار بوده و از ظرفیت‌های مردمی نیز استفاده شده است.

به گزارش خزرنگار ؛ رحیم شوقی پیش از ظهر در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: همه ما به رشت دین داریم و باید تلاش کنیم تا شهری آباد و جذاب برای شهروندان بسازیم.

وی از برگزاری ۴۰ عنوان برنامه ویژه روز رشت خبر داد و افزود: برنامه‌های روز رشت بر پایه مردم استوار بوده و از ظرفیت‌های مردمی نیز استفاده شده است.

شهردار رشت از برپایی بزرگترین فستیوال ملی خوراک در این شهر خبر داد و بیان کرد: این فستیوال به معرفی انواع غذاهای محلی و فراموش شده رشت و گیلان می‌پردازد.

وی با تاکید بر لزوم همراهی و تعامل اهالی رسانه و خبرنگاران با مدیریت رشت افزود: اصحاب رسانه در کنار مدیریت شهری رشت در راستای واکاوی و معرفی بیشتر این شهر باشد.

شهردار رشت از هوشمندسازی این شهر خبر داد و اضافه کرد: رونمایی از سیستم الکترونیکی شدن و هوشمندسازی خدمات یکپارچه شهری یکی از ویژه برنامه‌های روز رشت است.

شوقی با بیان اینکه رشت شناسی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های اصحاب رسانه باشد، گفت: رسانه‌ها و خبرنگاران در معرفی ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و قابلیت‌های شهر رشت تلاش کنند.

وی با تاکید بر لزوم تولید محتوای فاخر برای معرفی شهر رشت افزود: روز رشت فرصت مناسبی برای معرفی هر چه بیشتر توانمندی‌ها و جذابیت‌های این شهر متمدن است.

شوقی به تشریح بخشی از برنامه‌های روز رشت پرداخت و گفت: رشت گردی، اجتماع دختران و پسران سلیمانی شهر، اجرای تئاتر خیابانی تندیس، اختتامیه جشنواره رسانه‌ای عصر قلم، رویداد جنگلی بارانی، پویش عمو قاسم، نمایشگاه رشت در گذر زمان، ویژه برنامه فرزندان میرزا و یاران روح الله، جنگ شادی به مدت سه شب در رشت، جنگ عروسکی ویژه کودکان و نوجوانان و همچنین برپایی شب قرآنی رشت بخشی از برنامه‌های ویژه روز رشت است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد