×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر حفظ آبرو و حیثیت خانوارهای نیازمند دریافت کمک، گفت: رسانه ها مردم را به شرکت در «رزمایش مواسات» تشویق کنند.

به گزارش خزرنگار ، آیت الله رسول فلاحتی در جلسه قرارگاه «رزمایش مواسات» گیلان با اشاره به فعالیت این رزمایش تا عید سعید فطر، اظهار کرد: کمیته امداد و بهزیستی و سایر دستگاه‌ها باید وظایف خود همانند سابق در راستای کمک به نیازمندان ادامه دهند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان به هدف رزمایش مواسات اشاره کرد و افزود: این رزمایش یک پویش نوین و مردمی بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب است.

وی با اشاره به نظام مند کردن پویش مساوات، ادامه داد: در این راستا نیازمند نظارت هستیم اما عموماً کارهای مردمی و جهادی با سرعت بیشتری انجام می‌شود. در حال حاضر این همایش برای شهرستان رشت و تابعه انجام خواهد شد.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه جامعه هدف ما دست فروش‌ها، کارگران روز مزد و فصلی و برخی دیگر از اقشار هستند، افزود: روحانیت و پایگاه‌های بسیج محلات باید با سرعت عمل بالایی اقدام به شناسایی و کمک به این افراد کنند و این کمک‌ها باید به صورت ساعتی انجام شود نه روزانه.

وی با اشاره به نقش صدا و سیما در زمینه اطلاع رسانی این پویش نیز بیان کرد: اطلاع رسانی از طریق رسانه ملی و صدا و سیما با توجه به بکارگیری ظرافت‌های خاصی قطعاً تأثیرگذاری بیشتری در تشویق مردم دارد.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با تاکید بر حفظ آبرو و حیثیت خانوارها نیازمند حمایت، افزود: مردم وقتی ببینند کمک‌های آنها مورد استفاده افراد نیازمند قرار گرفته است قطعاً این پویش را ادامه خواهند داد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد