×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

دبیر نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه از تمدید مهلت ارسال اثر به این دوره از جشنواره تا ۲۴ آبان ماه خبر داد.مهلت ارسال اثر به جشنواره کتاب و رسانه تمدید شد

به گزارش خزرنگار و به نقل از ستاد خبری بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران؛ امیدعلی مسعودی با اشاره به تمدید مهلت ارسال اثر به جشنواره کتاب و رسانه گفت: با توجه به درخواست‌های مکرر خبرنگاران، روزنامه‌نگاران، برنامه‌سازان و به‌ویژه اهالی رسانه در صدا و سیما مهلت ارسال اثر به نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه تا ۲۴ آبان‌ماه تمدید شد.

مسعودی بیان کرد: تاکنون آثار قابل‌توجهی در بخش‌های «رسانه‌های نوشتاری»، «رسانه‌های دیداری و شنیداری» و «رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی» به جشنواره ارسال شده‌است، گفت: در بخش‌های ویژه «سواد رسانه‌ای» و «دفاع مقدس» که برای اولین‌بار  به این دوره از جشنواره اضافه شده‌است، نیز آثار قابل‌توجهی از سوی اهالی رسانه ارسال شده است.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان برای شرکت در نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه تا پایان وقت اداری ۲۴  آبان‌ماه سال جاری فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی resaneh.ketab.ir آثار خود را برای جشنواره ارسال کنند.

بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران ۲۴ تا ۳۰ آبان‌ماه با شعار «دانایی؛ مانایی» در سراسر کشور برگزار می‌شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد