×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

نماینده رشت در مجلس با اشاره به اینکه رشت با مشکلات دست به گربیان است، گفت: احیای رودخانه های زرجوب، گوهررود و تالاب عینک سال ها است که فقط در شعار باقی مانده و خبری از عمل نیست.

رودخانه زرجوب - همیار گشت

به گزارش خزرنگار و به نقل از مهر ، سید علی آقازاده با اشاره به فرهنگ شهر رشت و نقش تاریخی شهروندان رشتی در صحنه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، تاریخی و اجتماعی، گفت: مردم گیلان همواره در پایبندی به سنت‌ها و احیای آداب و رسوم پیشتاز بوده و در مناسبت‌های مختلف، حال و هوای شهر، متناسب با هر ایامی، رنگ و بوی خاصی به خود می‌گیرد.

نماینده رشت در مجلس با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: مردم رشت در قدردانی از سربازان خود سنگ تمام گذاشته و امروز رشت در آستانه اولین سالروز شهادت این نخبه نظامی، حال و هوای مکتب سلیمانی به خود گرفته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس به جاذبه‌های سیاحتی، زیارتی و فرهنگی رشت اشاره کرد و افزود: شهر رشت با توجه به قدمت کهن خود بناهای تاریخی بسیاری از جمله میدان شهرداری رشت، ساختمان شهرداری و برج ساعت که نماد شهر رشت دارد.

وی با اشاره به ۱۲ دی ماه که به روز رشت نامگذاری شده است، تأکید کرد: تلاش می‌کنیم تا با همراهی شهروندان، شهر رشت به پیشرفت و توسعه دست پیدا کند.

نماینده رشت در مجلس به مشکلات شهر رشت اشاره کرد و افزود: زمان زیادی است که احیای رودخانه زرجوب، گوهررود و تالاب عینک صرفاً در شعار باقیمانده و خبری از عمل نیست.

وی با انتقاد از عملکرد مسئولان شهری و استانی در مواجهه با مشکلات رودخانه‌های شهر رشت، گفت: متأسفانه وضعیت زرجوب، گوهر رود و تالاب عینک به جای بهبود، به دلیل سو مدیریت روز به روز تشدید می‌شود و آنگاه آقایان صرفاً به برخورد خوش‌بینانه و دادن وعده بسنده می‌کنند.

وضعیت نامطلوب صنعت گیلان

آقازاده با بیان اینکه حل مشکل اشتغال جوانان رشتی دغدغه نمایندگان شهرستان بوده تا گره شغلی استان برطرف شود، بیان کرد: ما زمانی می‌توانیم با افتخار روز رشت را به شهروندان عزیز تبریک بگوییم که با احیای کارخانه‌های راکد و نیمه فعال رشت و استان زمینه اشتغال جوانان را فراهم و بتوانیم با ایجاد انقلاب صنعتی رشت مشکل اشتغال جوانان را برطرف کنیم

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با ابراز امیدواری از فعالیت نمایندگان استان در مجلس یازدهم برای احیای کارخانه‌های نیمه فعال و راکد استان، تصریح کرد: سال‌ها است که غصه پرفراز و نشیب برخی از کارخانه‌های خوش‌نام استان گیلان، قلب و جان دغدغه‌مندان را رنجور کرده و سرگذشت حیرت‌آور هریک از آن‌ها، خاطر همگان را مکدر کرده است.

آقازاده با بیان اینکه حل مشکل اشتغال به طور جدی در دستور کار مجلس یازدهم قرار دارد، افزود: در این سال‌ها، فساد در صنعت استان ریشه دوانیده و مافیا با زیاده خواهی‌های خود سفره‌های اقتصادی را کوچک و روز به روز بر مشکلات آن افزوده است لذا باز کردن این گره‌ها نیاز به تلاش مضاعف دارد که این مهم در دستور کار قرار گرفته‌است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد