×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به اینکه 66 درصد از واحدهای مسکونی روستایی در شهرستان املش مقاوم سازی شدند، گفت: با توجه به شناسایی3033 واحد مسکونی بی دوام در شهرستان، این بنیاد آمادگی دارد برای احداث مسکن مقاوم روستایی تسهیلات با کارمزد کم پرداخت نماید.


به گزارش پایگاه خبری خزرنگار،حامد دائمی جفرودی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان با حضور در فرمانداری شهرستان املش با مختار رضایی سرپرست فرمانداری این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

دائمی در این دیدار به تشریح فعالیت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به ویژه در سطح روستاهای شهرستان املش پرداخت و با اشاره به توسعه روستاها و لزوم اجرای طرح هادی در روستاها اظهار داشت: برای اجرای عملیات زیر سازی و بهسازی و آسفالت معابر داخل محدوده روستایی قیر رایگان برای روستاهای این شهرستان اختصاص داده شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به غنای فرهنگی و تاریخی شهرستان املش گفت: این شهرستان و روستاهای آن، یکی از مستعدترین و بهترین مکان ها برای اجرای طرح های گردشگری است، از این رو در راستای حفظ بافت روستاها، روستاهای اُمام و بویه جهت طرح بافت با ارزش روستایی انتخاب شدند.

وی افزود: از مجموع 98 روستای بالای 20 خانوار شهرستان برای 97 روستا طرح هادی تهیه شد و شاخص برخورداری شهرستان از تهیه طرح هادی 99 درصد است.

دائمی شاخص ملی اجرای طرح هادی را 52 درصد بیان کرد و گفت: این شاخص در شهرستان املش 47 درصد است.

وی ادامه داد: در 46 روستای بالای 20 خانوار شهرستان املش این طرح اجرا گردیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان گفت: در اجرای قانون الحاق موادی به قانون ساماندهی، صدور سند برای اماکن روستایی و شهرهای زیر 25000 نفر جمعیت در دستور کار بنیاد مسکن قرار گرفت.

وی با بیان اینکه از ابتدای تاسیس بنیاد مسکن در شهرستان املش بیش از 5900 برگ سند روستایی و شهری توسط بنیاد مسکن با مشارکت اداره ثبت اسناد صادر شد، عنوان کرد: اسناد مالکیت شهر رانکوه در مرحله صدور می باشد.

دائمی درصد واحدهای مقاوم سازی در شهرستان املش بهره مند از تسهیلات طرح ویژه مسکن روستایی را 66 درصد اعلام کرد و گفت: با توجه به شناسائی3033 واحد مسکونی بی دوام در شهرستان، این بنیاد آمادگی دارد برای احداث مسکن مقاوم روستایی تسهیلات با کارمزد کم پرداخت نماید.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به حساب 100 حضرت امام (ره) ، خواستار فعالیت هیات امناء حساب 100 در شهرستان شد.

در ادامه سرپرست فرمانداری املش، گفت: باتوجه به شعار دولت عدالت محور جهت خدمت بی منت و جهادی به مردم، چشم امید مردم به نهادهای انقلابی نظیر بنیاد مسکن است.

رضایی تصریح کرد: در بسیاری از روستاها طرح هادی اجرا شده اما بسیاری از این طرح ها نیاز به بازنگری مجدد دارند.​

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد