×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گیلان گفت: تاکنون مجوز آموزش حضوری 300مدرسه از 437 مدرسه دوره دوم متوسطه گیلان صادر شده و باقیمانده این مدارس در دو روز آینده مجوز آموزش حضوری دریافت می کنند.

به گزارش پایگاه خبری خزرنگار، جابر اخلاقی در گفتگوی تلفنی با خبر ساعت 20 سیمای شبکه باران اظهار داشت: آغاز آموزش حضوری دانش آموزان دوره دوم متوسطه از ۱۵ آبان به این معنی نیست که همه واحدهای آموزشی از امروز برای حضور دانش آموزان دایر است بلکه مدارس باید مجوز کلاس های حضوری را دریافت کنند.وی افزود: در صورت عدم برخورداری از شرایط آموزش حضوری، برای مهیا کردن شرایط و ضوابط بهداشتی به مدارس فرصت داده می شود.معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به تشکیل کمیته سلامت در هر واحد آموزشی افزود: در این کمیته شرایط آموزش حضوری مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی هر مدرسه مورد بررسی قرار می گیرد سپس به ادارات آموزش و پرورش پیشنهاد می شود و در صورت برخورداری از شرایط آموزش حضوری، مجوز صادر می شود. اخلاقی درباره نحوه برگزاری فرآیند امتحانات نیز خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط بیماری کرونا و مصوبات ستاد ملی کرونا درباره امتحانات تصمیم گیری می شود که امیدواریم با ادامه روند کاهشی ابتلا به این ویروس در کشور آزمون ها هم به صورت حضوری برگزار شود. وی با اشاره به فعالیت ۳۰۰ هنرستان و 437 دبیرستان در این استان اظهار داشت: هنرستان های گیلان از اول مهر برای ارایه دروس عملی مجوز را دریافت کرده بودند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به آغاز آموزش حضوری دانش آموزان دوره اول متوسطه از اول آذرماه بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا اظهار داشت: آموزش حضوری در این مقطع نیز مانند دوره دوم متوسطه نیازمند دریافت مجوز است.

اخلاقی با تأکید بر نظارت مستمر بر فعالیت های مدارس خاطرنشان کرد: علاوه بر حضور مستمر مسئولان آموزش و پرورش از مدارس، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان بازدیدهای مستمر از مدارس را انجام می دهد و خانواده ها می توانند نظرات و شکایات شان را از طریق سامانه https://shekayat.medu.ir/ ارائه دهند

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد