×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

نماینده ولی فقیه در گیلان بر ضرورت همکاری بین حوزه و آموزش و پرورش به‌منظور تربیت نیروی انسانی توانمند در تراز تمدن اسلامی تاکید کرد.

به گزارش خزرنگار ؛ آیت‌الله رسول فلاحتی در جلسه همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش استان گیلان با تاکید بر ضرورت اهمیت ارتباط حوزه و آموزش و پرورش گفت: این ارتباط و تعامل که بعد از انقلاب اسلامی مستحکم‌تر شد، بسترساز رشد و تعالی جامعه است.

وی با بیان اینکه نیازمند ارتباط گسترده‌تر بین این دو نهاد هستیم و وضعیت کنونی راضی‌کننده نیست افزود: پرورش نیروی انسانی از مهمترین وظایف این دو حوزه است که وجود برخی کاستی‌ها و کمبودها در کشور، جنگ تحمیلی، تحریم‌ها و تهدیدها موجب غفلت از آن گردید که در نهایت منجر به عدم برخورداری از منابع انسانی شایسته با صلاحیت‌های لازم در همه ابعاد طی دوران کنونی شد.

آیت الله فلاحتی بر ضرورت تربیت نیروی انسانی شایسته و بهره‌گیری از آن برای توسعه کشور، رفع نیازهای جامعه و خدمت‌رسانی به مردم تاکید و اظهارکرد: در صورت توجه به تربیت نیروی انسانی بر اساس آموزه‌های اسلامی از مهدکودک تا دانشگاه شاهد رویش‌های فراوان خواهیم بود.

وی خواستار تقویت همکاری لازم بین حوزه و آموزش و پرورش جهت تقویت زیربنا و پرورش منابع انسانی لازم در تراز تمدن اسلامی شد و بیان کرد: از اکنون باید برای تربیت مدیران آینده تلاش کرد و بسترهای لازم در این زمینه وجود دارد.

امام جمعه رشت ضرورت به کارگیری نیروهای باایمان، متعهد، دلسوز و دین‌شناس در امور جامعه را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: همین شناخت مردم از پیرامون بود که موجب خلق حماسه عظیم ۲۲ بهمن در حمایت از انقلاب و نظام اسلامی شد، درحالی که بسیاری از مردم از وضعیت ادارات ناراحت هستند، اما پای انقلاب خود ایستاده‌اند.

وی در پایان بر بررسی کارشناسانه مسائل مطروحه در این جلسه در هیئت اندیشه‌ورز حوزه و آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: بررسی کارشناسانه و دقیق مسائل و آسیب‌ها موجب می‌شود تا در آینده از نیروی انسانی توانمند بهره‌مند شویم.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد