×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی گیلان با اشاره به نقش مهم خیرین سلامت در اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های این دانشگاه و ضرورت تداوم این همکاری ها گفت: خیرین در توسعه زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان این استان نقش‌ بسیار موثری داشته اند و قدردان آنان هستیم.

به گزارش خزرنگار ؛ دکتر محمدتقی آشوبی با تشریح همکاری و مساعدت‌های خیرین برای توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان این استان در سال جاری گفت: در راستای توسعه مشارکت و تقویت اعتماد شاهد تداوم حضور خیران در صف سلامت گیلان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: مرکز پیوند اعضا در مرکز آموزشی، درمانی بیمارستان رازی رشت در سال جاری با مشارکت خیرین آغاز شده و هم اکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

آشوبی با بیان اینکه در ادامه نقش‌آفرینی خیرین در حوزه سلامت، یکی از بانوان گیلانی یک ملک را برای ارائه خدمات درمانی اختصاص داد، افزود: ملک این درمانگاه که آپارتمانی ۲ طبقه به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال است وقف ارائه خدمات درمانی رایگان به افراد بی‌بضاعت شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی گیلان بیان کرد: در این درمانگاه خدمات رسیدگی به بانوان باردار، مراقبت‌های حین و بعد از بارداری، رسیدگی به دفن زباله بهداشتی در منطقه، خدمات بهداشتی و درمانی به صورت رایگان و یا با حداقل هزینه ارائه خواهد شد.

وی اظهار کرد: یک خیر فرهنگی اهل شهرستان لاهیجان نیز با اقدامی نیکوکارانه در خرید یک دستگاه امحاگر زباله به ارزش ۱۳ میلیارد ریال در بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان مشارکت کرد و قلمرو تعلیم و تربیت را با این اقدام خود گسترش داد.

دکتر آشوبی خاطر نشان کرد: چشم پزشک حاذق استان هم ملک چهار هزار میلیارد ریالی خود را به نظام سلامت گیلان اهدا کرد که این اقدامات گوشه‌ای از نقش آفرینی خیرین در توسعه زیرساخت‌های حوزه سلامت استان در سال جاری است.

«محمدصادق پیروز» چشم پزشک حاذق کشورمان در راستای توسعه مشارکت، تقویت اعتماد و امید ملک ۴ هزار میلیارد ریالی خود در خیابان آرژانتین تهران به نظام سلامت شهرستان لاهیجان هدیه کرد.

دکتر آشوبی با اشاره به پروژه‌های جدید دانشگاه علوم پزشکی گیلان در حوزه تامین تجهیزات پزشکی برای افتتاح گفت: پروژه اورژانس جدید بیمارستان امام خمینی (ره) صومعه‌سرا، کلینیک ویژه شهرستان صومعه‌سرا، کلینیک ویژه لنگرود و آستارا، بخش آنکولوژی مرکز آموزشی، درمانی رازی رشت، بخش اطفال و نوزادان بیمارستان شهید نورانی تالش از جمله آنهاست.

وی در ادامه با تشریح مهمترین اقدامات دانشگاه علوم پزشکی گیلان پیرامون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده اظهار کرد: راه‌اندازی کلینیک ویژه سلامت باروری و جوانی جمعیت، به راه انداختن مراکز سطح یک و ۲ درمان ناباروری در رشت، تالش و به زودی در لاهیجان، شناسایی بیش از چهار هزار زوج نابارور و معرفی به بیمه برای دریافت خدمات بیمه‌ای، برگزاری نشست با طلاب جوان و خانواده در راستای تبیین وضعیت جمعیت و اقناع افکار عمومی اعم از این اقدامات است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد