×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

در ششمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، سه واحد تولیدی در شهرک صنعتی خرفکل شفت به بهره برداری رسید.

به گزارش خزرنگار و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی گیلان؛ در ششمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، سه واحد تولیدی در شهرک صنعتی خرفکل شفت با حضور دکتر پروین پور عضو هیئت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران ، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان و جمعی از علما و مسئولان محلی افتتاح شد.

مجموع سرمایه گذاری این سه واحد تولیدی ۱۱۵ میلیارد تومان است.  این سه خط تولیدی از دو شرکت گوهر ناب ورنا و فرامن تجهیز فارمد(شرکت من) در زمینه تولید خوراک دام و طیور ، بطریهای پلی اتیلن و مایعات شوینده با ایجاد جمعا ۹۰ نفر اشتغال مستقیم و با مساحت اراضی ۵۵۰۰ متر مربع به بهره برداری رسیدند .

در حاشیه آیین افتتاح این پروژه ها، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون ، اظهار کرد: روند توسعه صنعت در چهار دهه اخیر چشمگیر بوده و زمینه اشتغال شمار بالایی از جوانان را فراهم آورده است.

مهدی محبوبی از شهرک های صنعتی گیلان به عنوان مهم ترین بستر توسعه سرمایه گذاری و کارآفرینی در استان یاد کرد و افزود: شهرستان شفت یکی از شهرستان های با پتانسیل بالا در حوزه صنایع کوچک و نیز کشاورزی و صنایع تبدیلی است.

وی بر لزوم حمایت از سرمایه گذار و نیز توسعه صنایع همسو با محیط زیست استان تاکید کرد و گفت: باید در مسیر آبادی ایران اسلامی تلاشی ارزنده و در شان ملت شریف ایران اسلامی را به انجام رساند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد