×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از اجرای ۲۶ پروژه آبرسانی ویژه عشایر در این استان خبر داد و گفت: دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به عشایر و روستاییان دارد.

به گزارش خزرنگار ؛ صالح محمدی تشریح این خبر اظهار کرد: قابلیت‌ها و توانمندی‌های خوبی در حوزه کشاورزی و اقتصاد این بخش در گیلان وجود دارد ه باید مورد توجه قرار گیرد.

وی از بهره برداری ۸۰ طرح کشاورزی ویژه دهه فجر در این استان خبر داد و اضافه کرد: این تعداد پروژه‌های کشاورزی در شهرستان‌های مختلف گیلان با حضور مسئولان ارشد استان به بهره برداری رسید.

محمدی با اشاره به برگزاری همایش ویژه روز روستا و عشایر در تالش بیان کرد: دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به عشایر و روستاییان دارد و تلاش شده تا خدمات ارزشمندی به مناطق روستایی گسیل شود.

وی با بیان اینکه ۲۵ درصد گوشت کشور توسط عشایر تأمین می‌شود، افزود: این مقدار گوشت قرمز در جمعیت ۲ درصدی عشایر کشور تأمین می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از اجرای ۲۶ پروژه آبرسانی در بخش عشایر در استان خبر داد و اضافه کرد: بیش از ۳۵ کیلومتر لوله گذاری آب عشایر برای بهره‌مندی بیش از ۵۰۰ خانوار عشایری در دولت سیزدهم انجام شده است.

محمدی از مرمت و بازسازی ۸ چشمه برای استفاده عشایر و روستاییان گیلان خبر داد و بیان کرد: ساماندهی پروانه چرای عشایر گیلان با رایزنی با ادارات ذیربط در حال انجام است.

وی از ثبت سامانه ۶۵۰۰ عشایر گیلانی خبر داد و افزود: کارهای ثبت سامانه مابقی عشایر گیلان در حال انجام است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از افزایش ۴ کیلویی سهمیه آرد عشایر استان خبر داد و اضافه کرد: سهمیه آرد عشایر گیلان از ۸ کیلو به ۱۲ کیلو افزایش پیدا کرد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد