×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

سرتیتر خبرها

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

مصمم بوده و هستم تا به پشتوانه تجربیات بیش از ۳۰ ساله خود شانه زیربار سنگین مسئولیت بگذارم و اگر انتخاب شدم، نماینده‌ای بی‌اثر نخواهم بود که تنها یک صندلی در بهارستان را اشغال کنم .

خزرنگار / محمدباقر نوبخت صبح امروز (جمعه) در نشست با اصحاب رسانه رشت اعیاد به رویداد بزرگ ۱۱ اسفند بعنوان جشن وحدت ملی اشاره و اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی، مجلس قدرت بالایی دارد چنانکه می تواند رئیس جمهور را عزل کند اما رئیس جمهور نمی تواند مجلس را منحل کند.

وی با تاکید بر لزوم استفاده حداکثری و موثر از ظرفیت‌های قانونی این نهاد در مسیر حل مشکلات ، گفت: اقدامات انجام شده برای مردم گیلان و رشت کافی نیست و با توجه به تجربیاتی که اندوختم و ارتباط خوبی که با مسئولان دارم و نیز بهره گیری از این ظرفیت‌های قانونی می خواهم عزم خود را در مجلس در راستای رفع مسائل مردم در حوزه های مختلف از جمله اقتصادی جزم کنم.

نماینده سابق مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: البته مردم باید بر عملکرد نمایندگان خود نظارت داشته باشند و نمایندگان نیز به وعده‌هایی که می دهند باید پایبند باشند.

نوبخت بیان کرد: برخی از دوستان توصیه داشتند که به دلیل مشکلات موجود به خصوص معیشتی، به این عرصه ورود نکنم اما مصمم بوده و هستم تا به پشتوانه تجربیات بیش از ۳۰ ساله خود شانه زیربار سنگین مسئولیت بگذارم و اگر انتخاب شدم، نماینده‌ای بی‌اثر نخواهم بود که تنها یک صندلی در بهارستان را اشغال کند ، بلکه با همه توان از حق مردم دفاع می کنم.

وی به عملکردش در دولت گذشته نیز اشاره و خاطرنشان کرد: اقدامات بسیار خوبی در حوزه‌های عمرانی انجام شد و ۱.۵ میلیارد دلار سرمایه گذاری در بخش عمرانی ره‌آوردم برای استان گیلان در دولت گذشته بود ضمن آن که در سایر استان‌ها نیز خدمات ارزنده ای انجام شد.

نامزد مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: بیش از ۴۶ هزار متر مربع به فضای دانشگاه گیلان افزوده شد و ۲۰ هزار میلیارد ریال نیز برای بیمارستان‌های این استان در بخش تجهیزات، امکانات و بازسازی سرمایه‌گذاری شد.

نوبخت به شایعه‌های مربوط به اینکه کارخانه‌دار است اشاره و اظهار کرد: به جز حقوق دانشگاه، درآمد دیگری ندارم و اگر هر شخصی کارخانه و یا شرکتی مربوط به من و بستگانم را پیدا کرد، آن کارخانه را به نام آن شخص خواهم کرد.

کاندیدای مجلس شورای اسلامی در رشت و خمام با بیان اینکه افزایش هزینه‌های تولید کار اشتباهی است، گفت: دریافت مالیات باعث افزایش هزینه تولید و در نتیجه تورم و کود می‌شود و تبعات جبران ناپذیری دارد.

نوبخت با اشاره به اختصاص ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای پسماند سراوان در دولت یازدهم و دوازدهم بیان کرد: در همان دوران ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای روند مطالعاتی دو رودخانه زرجوب و گوهررود اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه خدمات خوبی در دولت یازدهم و دوازدهم در حوزه بهداشت و درمان در گیلان انجام شد، افزود: در دولت یازدهم و دوازدهم ۴۶ هزار متر مکعب به زیرساخت‌های بهداشت و درمان اضافه شد.

کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در رشت و خمام با بیان اینکه لذت خدمت برای مردم را با هیچ چیزی عوض نمی‌کنم، گفت: در زمان برف سنگین گیلان ۴ روز به صورت میدانی در این استان مستقر شدم و به عنوان مدیر بحران به مردم استانم خدمت کردم.

وی در پایان بیان کرد: در مجلس سه هفته در ماه جلسات علنی برگزار می‌شود که در صورت ورود به مجلس، مردم می‌توانند عملکردها را ارزیابی و مشاهده کنند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد